miibr3nda schreef:juist. maar ik heb al een tiedeman gebruikt en een stiek
Wat wil je daarmee zeggen dan?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
miibr3nda schreef:juist. maar ik heb al een tiedeman gebruikt en een stiek
suleilitha schreef:Ik had niet begrepen dat ze geen les had, dat heb ik nergens gelezen maar het kan goed dat ik dat over het hoofd heb gezien.
Voor iemand zonder ervaring is zelfs een simpele trens een moordwapen.
suleilitha schreef:En dat heb je allemaal geleerd van een keer in de week een manegeritje?
miibr3nda schreef:suleilitha schreef:En dat heb je allemaal geleerd van een keer in de week een manegeritje?
hahaha nee![]()
VERZORGPONY you can see,
my ondertekst.
maar ik reed eerst met elastiek aangezien ik niet groot en zwaar ben. En ze soms snel kan zijn.miibr3nda schreef:ja kloptmaar ik reed eerst met elastiek aangezien ik niet groot en zwaar ben. En ze soms snel kan zijn.
daarna gingen we springen maar zon man zij dat elastiek niet goed was. Dus deden met Thiedemann maar dat was ook niet
goed.. dan kon zn rug beschadigen ofzo.

dus ik zocht ene vz en das egt anders
en soms ryd ze maar 2x in de week maarja, 

Citaat:de veearts heeft pas in zijn mond gekeken en was alles in orde.
maar hij heeft vaker streken ene keer een bok fase andere keer een schrik fase en een ik duw je been tegen bak aan face dan een niet stilstaan face etc.. en dit is weer een nieuwe face van hem sinds 2 weken dit duurt vaak totdat ik het juiste hulpmiddeltje of knopje gevonden heb en dan komt de volgende face eraan ben al veel bezich om dat te voorkomen maar als ie zijn hoofd omhoog gooit en op slot zet dan houd ie dat ook even...

Silence schreef:Citaat:de veearts heeft pas in zijn mond gekeken en was alles in orde.
maar hij heeft vaker streken ene keer een bok fase andere keer een schrik fase en een ik duw je been tegen bak aan face dan een niet stilstaan face etc.. en dit is weer een nieuwe face van hem sinds 2 weken dit duurt vaak totdat ik het juiste hulpmiddeltje of knopje gevonden heb en dan komt de volgende face eraan ben al veel bezich om dat te voorkomen maar als ie zijn hoofd omhoog gooit en op slot zet dan houd ie dat ook even...
Is je veearts ook echt paardenTANDARTS?
Want dat is namelijk iets heel anders.
Tevens kunnen die fases die jij noemt, wel degelijk duiden op ongemak.
Voordat er met hulpteugels aan gaat lopen rommelen, sluit eerst alle medische ongemakken eens uit.
Een dierenarts is niet alles. Zoek ook eens verder en laat eens een osteopaat naar je paard kijken.
Mizora schreef:Het is fase, niet face. Wat doet hij nu dan?
ok komt ie dan he....