Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kaitlin schreef:lottehorse schreef:
Ik mag dan wel aan nemen dat iedereen ook mega goed duur voer heeft enz?
vanzelfsprekend, dat soort zaken zijn toch veel belangrijker als een hebbedingetje voor op wedstrijd
.
.
.

Had je beter een nieuw hoofdstel kunnen kopen in verhouding.
)
c_alsemgeest schreef:Dan zal ik maar niet zeggen war mijn shumacher frontriem kostte![]()
Unfaithful schreef:c_alsemgeest schreef:Dan zal ik maar niet zeggen war mijn shumacher frontriem kostte![]()
130 euro toevallig?
MISTRAL94 schreef:Nagini schreef:
Dat vind ik een beetje cru gezegt. Niet iedereen heeft een goed betaalde baan of is bijv. hoogopgeleid zodat ze een goed betaalde baan heben.
Ik kan me best voorstellen als je minder zou verdienen je je geld helemaal niet gaat verspillen IMO aan knetterdure frontriemen of andere tierelantijnen.
Ik heb een hoofdstel van zo'n 20 euro. Helemaal niets mis mee hoor. Alleen er zit geen merk aan.
Vergelijk het eens met boodschappen doen. Volgens mij zijn er producten die gewoon uitdezelfde fabriek komen, maar de een heeft wel een merkje, en de ander niet (Redbull bijv.) de een kost €1.30 de andere €0.30.. Toch is het precies hetzelfde, alleen je het merk staat er niet op.
Merendeel van de mensen zal werken om rond te kunnen komen. Wanneer iemand geld over heeft of ergens voor spaart kun je dingen kopen bijvoorbeeld een dure frontriem. We gaan weer richting een discussie waar al tig topics over geweest zijn (een topic die als ik mijn niet vergis door lottehorse gestart is). Ik snap alleen niet wat jij wilt met jou reactie. Meeste mensen hier op bokt werken om dingen te kunnen kopen voor hun dier. Of hun geld opzuipen in de kroeg of noem maar op. Van niets doen worden de meeste mensen niet rijkDus wat is er dan cru aan mijn reactie, feit blijft dat als jij werkt je geld binnen krijgt. Als je geld over hebt kun je daar leuke dingen van doen, de 1 koopt een frontriem van x aantal euro's, een ander heeft 3 kledingkasten staan en weer een ander zuipt het op in de kroeg. Wat is daar crue aan?
lottehorse schreef:Tis alleen jamer dat er soms mensen zijn die dat nou juist vergeten.
of die het niet kunnen betalen omdat hij/zij ook al een duur dekje enz. heeft gekocht.
daar zit vaak mijn ergerpunt!.
zodra je ook gewoon je paard verder tot in de puntjes goed verzorgd zie ik het probleem ook nooit zo!

http://link.marktplaats.nl/149384910 (beetje mislukt namelijk
)
x_Mliss schreef:Er zijn ook frontriemen van 130 euro!!!
En mocht ik die nou echt persee net willen.
Iedere keer denk ik NEEE niet kopen maar de verleiding is zo groot ik denk dat ik net niet kan laten...
Ow en ik heb ook nog zo'n mooie neusriem gezien maar die is ook al 120.
En dan wil ik nog een Dolbert hoofdstel.
Gaat me salaris niet leuk vinden.
Zat tedenken om het voor me verjaardag tevragen maar weet nu al dat ze me dan heel hard gaan uitlachen.

Tja als ik ergens bij kwijl moet ik het hebben
_Nicky schreef:Ik heb die ook van Schumacher:
Toen ik afrekende moest ik zeggen dat de prijs nog wel meeviel, €100,- bij Drunens Ruiterhuis. Hij is trouwens voor aan mijn rondgenaaide Döbert (dus dubbel kopstuk) maar die komt over een week binnen.
. Was 19 euro van Global...

Daar kan je een kwalitatief zeer goed blingbling (western)hoofdstel van kopen. Jammer dat je het niet eerder zag. Ik zou hem iig lekker hebben laten liggen. Die prijs is echt belachelijk. 
zelfgemaakt 
Ik werk nu in de paarden dus wat dat betreft kom ik niets tekort, maar de prijzen hier zijn inderdaad te belachelijk voor woorden.

.. Ik woonde overigens ook op mezelf...