Prijs frontriempje..slik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re: Prijs frontriempje..slik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 14:57

Ik heb er ook eentje van 55 euro Nagelbijten / Gniffelen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:37

Kaitlin schreef:
lottehorse schreef:

Ik mag dan wel aan nemen dat iedereen ook mega goed duur voer heeft enz?

vanzelfsprekend, dat soort zaken zijn toch veel belangrijker als een hebbedingetje voor op wedstrijd Knipoog

Tis alleen jamer dat er soms mensen zijn die dat nou juist vergeten Lachen.
of die het niet kunnen betalen omdat hij/zij ook al een duur dekje enz. heeft gekocht Lachen.

daar zit vaak mijn ergerpunt! Lachen.

zodra je ook gewoon je paard verder tot in de puntjes goed verzorgd zie ik het probleem ook nooit zo! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:42

Ik wou altijd ook een V-frontriem. Maar ik vond ze te duur, dus ben ik ze zelf maar gaan maken Bloos

*Zie onderschrift

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:45

En jou frontriemen zijn mooi En betaalbaar!! Haha!

Conny67

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:24

Dat is idd een dure frontriem Nagelbijten / Gniffelen Had je beter een nieuw hoofdstel kunnen kopen in verhouding.

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 11:28

Ach, ja de foto. Heb ook nog niet naar het merk gekeken.
Ik stuur 'm morgen door.

Ik zag hier overigens heel mooie frontriemen de revue passeren. Veel mooier dan de mijne (en ook nóg duurder Lachen)

De mijne is echt simpel hoor, voor die 40 euro.

Een zwart leder bandje met zilverkleurige kraaltjes, afwisselend een bolletje en een staafje:

o-o-o-o-o-o-o

Ik zal meteen ook een foto maken van die van 3 euro. Het leer is wel minder van kwaliteit en de afwerking ook, maar van op een afstand vind ik het resultaat van die goedkope mooier.

Terugbrengen naar de winkel is niet echt een optie want je krijgt nooit je geld terug, enkel een bonnetje. En die vergeet ik nadien terug in te wisselen dus ach, ik hou 'm wel.

Maar ik koop in elk geval NOOIT meer iets waar geen prijs op staat!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:50

Dan zal ik maar niet zeggen war mijn shumacher frontriem kostte Nagelbijten / Gniffelen
Clown

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:04

c_alsemgeest schreef:
Dan zal ik maar niet zeggen war mijn shumacher frontriem kostte Nagelbijten / Gniffelen
Clown

130 euro toevallig? Whoosh!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:05

Unfaithful schreef:
c_alsemgeest schreef:
Clown

130 euro toevallig? Whoosh!

Lips are sealed
Vork

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 22:51

MISTRAL94 schreef:
Nagini schreef:

Dat vind ik een beetje cru gezegt. Niet iedereen heeft een goed betaalde baan of is bijv. hoogopgeleid zodat ze een goed betaalde baan heben.
Ik kan me best voorstellen als je minder zou verdienen je je geld helemaal niet gaat verspillen IMO aan knetterdure frontriemen of andere tierelantijnen.
Ik heb een hoofdstel van zo'n 20 euro. Helemaal niets mis mee hoor. Alleen er zit geen merk aan.

Vergelijk het eens met boodschappen doen. Volgens mij zijn er producten die gewoon uitdezelfde fabriek komen, maar de een heeft wel een merkje, en de ander niet (Redbull bijv.) de een kost €1.30 de andere €0.30.. Toch is het precies hetzelfde, alleen je het merk staat er niet op.

Merendeel van de mensen zal werken om rond te kunnen komen. Wanneer iemand geld over heeft of ergens voor spaart kun je dingen kopen bijvoorbeeld een dure frontriem. We gaan weer richting een discussie waar al tig topics over geweest zijn (een topic die als ik mijn niet vergis door lottehorse gestart is). Ik snap alleen niet wat jij wilt met jou reactie. Meeste mensen hier op bokt werken om dingen te kunnen kopen voor hun dier. Of hun geld opzuipen in de kroeg of noem maar op. Van niets doen worden de meeste mensen niet rijk Knipoog Dus wat is er dan cru aan mijn reactie, feit blijft dat als jij werkt je geld binnen krijgt. Als je geld over hebt kun je daar leuke dingen van doen, de 1 koopt een frontriem van x aantal euro's, een ander heeft 3 kledingkasten staan en weer een ander zuipt het op in de kroeg. Wat is daar crue aan?

Het ging mij erom hoe je zei dat ''Wat dacht je van werken''.
Wie zegt dat zij zich niet uit de rondte werkt? en dan zeg jij wat dacht je van werken. (Ik vond het overkomen alsof je bedoelde dat zij niet werkte.) Kan zijn dat ik het verkeerd heb opgepakt. Maar dat vond ik een beetje cru gezegd.

Daarbij heb je gelijk, iedereen mag zelf weten waar hij/zij je overige centen aan mag uitgeven.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 00:44

lottehorse schreef:
Tis alleen jamer dat er soms mensen zijn die dat nou juist vergeten Lachen.
of die het niet kunnen betalen omdat hij/zij ook al een duur dekje enz. heeft gekocht Lachen.

daar zit vaak mijn ergerpunt! Lachen.

zodra je ook gewoon je paard verder tot in de puntjes goed verzorgd zie ik het probleem ook nooit zo! Lachen

Ik kan jouw reactie zeker begrijpen Lachen
Hier op stal lopen ook paarden rond met de nieuwste setjes, een slecht passens "mooi" zadel en geen les Knipoog
Maar bij mij staat het welzijn van mijn paard voorop....
Het geld wat ik extra uitgeef aan dit soort fratsen heb ik ook echt over Haha!
Huur, stalling, voeding, verzekering, auto, mijn eigen voeding, alles voor mijn kat en konijnen, geld voor socializen e.d is er al vanaf... daarbij spaar ik elke maand minimaal €300,- Hou ik dan nog wat over... dan komt er een mooi frontriempje zoals mijn laaste aankoop Clown

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:55

Er zijn ook frontriemen van 130 euro!!!
En mocht ik die nou echt persee net willen.
Iedere keer denk ik NEEE niet kopen maar de verleiding is zo groot ik denk dat ik net niet kan laten...
Ow en ik heb ook nog zo'n mooie neusriem gezien maar die is ook al 120. Scheve mond
En dan wil ik nog een Dolbert hoofdstel.
Gaat me salaris niet leuk vinden.
Zat tedenken om het voor me verjaardag tevragen maar weet nu al dat ze me dan heel hard gaan uitlachen. Huilen van het lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:00

Voor de mensen die toevallig nog op zoek zijn voor een frontriempje van 5 euro Sigaar http://link.marktplaats.nl/149384910 (beetje mislukt namelijk Knipoog)

Maar echt ook al is de verleiding misschien groot: zet het uit je hoofd Nagelbijten / Gniffelen
Kan je beter in een spaarpot stoppen voor als je paard eens ziek wordt oid.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 23:41

x_Mliss schreef:
Er zijn ook frontriemen van 130 euro!!!
En mocht ik die nou echt persee net willen.
Iedere keer denk ik NEEE niet kopen maar de verleiding is zo groot ik denk dat ik net niet kan laten...
Ow en ik heb ook nog zo'n mooie neusriem gezien maar die is ook al 120. Scheve mond
En dan wil ik nog een Dolbert hoofdstel.
Gaat me salaris niet leuk vinden.
Zat tedenken om het voor me verjaardag tevragen maar weet nu al dat ze me dan heel hard gaan uitlachen. Huilen van het lachen

Denk dat je döbert bedoelt? Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:04

Vreselijk veel geld is het!
Voor de zekerheid zou je terug kunnen gaan en het na laten kijken, of even bellen.
Maar goe dhet kan wel.. ik heb ook een frontriem gekocht van 40 euro Bloos Tja als ik ergens bij kwijl moet ik het hebben Haha!

sjanetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:10

_Nicky schreef:
Ik heb die ook van Schumacher:

Afbeelding

Toen ik afrekende moest ik zeggen dat de prijs nog wel meeviel, €100,- bij Drunens Ruiterhuis. Hij is trouwens voor aan mijn rondgenaaide Döbert (dus dubbel kopstuk) maar die komt over een week binnen.

Ik heb ook die frontriem met rondgedraaide Dobert hoofdstel staat echt super mooi!

IK moest nog 124 euro betalen ervoor...

Bling bling frontriemen zijn een beetje duur, dus 40 valt nog mee.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:14

Ik heb er 2 dagen geleden één gekocht met 7 blingblingsteentjes in het midden en verder zeg het er gewoon heel mooi uit Bloos . Was 19 euro van Global...
Er hingen goedkopere en duurdere, maar deze kon ik niet weerstaan Clown

weer heel me zakgeld op Tong uitsteken

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:47

Sja,helaas het is zo Haha!

Hwb zelf een Swarovksi van €65,- voor aan zijn dagelijkse hoofdstel.
Voor de wedstrijden heeft hij er eentje die maar €19,95 kost Sigaar
Die heb ik laten vermaken tot een gespleten kopstuk.

Afbeelding

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:53

Ja, tegenwoordig is alles duur Ja

Een meisje bij mij op stal heeft ook een hele mooie frontriem.
Super kwaliteit, mooi dik leer, en van die grote glinsterstenen erop.
Maar daar betaal je dan wel rond de 70 euro voor.

Ik zelf zou niet zoveel geld betalen voor een frontriem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:56

ROFL Daar kan je een kwalitatief zeer goed blingbling (western)hoofdstel van kopen. Jammer dat je het niet eerder zag. Ik zou hem iig lekker hebben laten liggen. Die prijs is echt belachelijk.

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:19

Mijn frontriem, met echte swarovski.
Afbeelding
Prijs in totaal hooguit 15 euro Vork zelfgemaakt

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:18

Of ik nou steenrijk ben of brood arm, het gaat er toch ook om wat je er voor over hebt. Ik dus niet zo veel, maar ik ben dan ook niet zo van de blingbling.
Anderen hebben het er blijkbaar wel voor over en daar speelt de commercie handig op in. (zou ik ook doen)

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:19

Zo, ben ik ff blij dat ik geen eigen paard meer heb Nagelbijten / Gniffelen Ik werk nu in de paarden dus wat dat betreft kom ik niets tekort, maar de prijzen hier zijn inderdaad te belachelijk voor woorden.

Ik weet nog dat ik een hoofdstel kocht van nog geen E50 en FIJNE KWALITEIT dat die was! Merkloos en al, en dat ding was mooier en zachter dan menig Kieffer hoofdstel Haha!

Ik moet wel zeggn je betaalt echt wel meer voor een merk hoor, en dat is dan ook echt niet omdat het per se beter kwaliteit is. Meestal wel, maar je kan ook vaak zat precies delfde kopen zonder merk en dan is het stukken goedkoper.

Tja, ik vond de bling bling trend opzich mooi maar ik vind dat het nu wel erg ver gaat. Mensen maken de gekste prijzen ervan en mensen kopen het ook nog gewoon he........

En ik ben het met Nagini; ik werkte me SUF, en ik zou zulke spul echt niet kunnen betalen hoor .. Ik woonde overigens ook op mezelf...