Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
splash1999 schreef:intressant topic is dit geworden
PollyB schreef:Mijn ene paard kauwt ook nooit, maar is toch los en ontspannen én schuimt ? Maar wat zou ik moeten voelen wanneer ik het rolletjes bit in mijn mond stop ? Ik voel nl echt niets ?
runningkawa schreef:Dat is ook zo jaimey
speeksel moet goed tussen de rollen komen
En een sec in je mond leggen of een heel uur vol met druk...
Maar ik ga hier niet meer op haar in...kan me er vreselijk woest om maken... zegt mij genoeg wie en wat ze is...
Niet de schuld bij je eigen rijden leggen, nee een onschuldig paard de dupe laten worden...dierenliefhebbers noemen mensen die paardrijden zich...
Verschillende zeker...maar enkele echt niet...bah
Jaimyliefje schreef:PollyB schreef:Mijn ene paard kauwt ook nooit, maar is toch los en ontspannen én schuimt ? Maar wat zou ik moeten voelen wanneer ik het rolletjes bit in mijn mond stop ? Ik voel nl echt niets ?
ik weet niet, maar misschien moet je het bit ook laten rollen, want anders is er toch geen wrijving?
of warm laten worden i dunno.
Of misschien heb je een even harde mond als je paard nadat hij dit bit een tijd heeft gedragen![]()
![]()
Zo'n bit verbieden ze toch niet voor niets?
PollyB schreef:Dit paard rijd ik met een dubbeld gebroken watertrens
Jaimyliefje schreef:PollyB schreef:Dit paard rijd ik met een dubbeld gebroken watertrens
En waarom die andere dan niet?
Ik heb de werking van het bit uitgelegd aan de verkoopster, en die heeft hem geschrapt uit haar winkel![]()
zo bereik je nog eens wat,
zij had er namelijk geen idee van.. Totdat ik het haar vertelde en toen zei ze: so hee, weer wat geleerd. Klinkt inderdaad behoorlijk logisch.
Anoniem schreef:Citaat:...
welke winkel dan ?
Jaimyliefje schreef:Anoniem schreef:
welke winkel dan ?
CVS, ik geloof het eigenlijk niet omdat ze er dik geld mee verdienen.
Maargoed, ze zei het wel.