Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vossie schreef:Foxy, blijven die singels echt mooi. Ik wel er nl (mss) een aanschaffen. Ik gebruik nu een christ singelhoes om mijn singel, werkt goed, maar ik vind het lelijk. Dus nu wil ik eventueel zo'n singel van jullie aanschaffen om op concours te gebruiken, alleen als het zomers een warm is dan zweten mijn paarden nogal. Mijn springschoenen met bont worden hier erg smerig/goor van, wat denk je van die singel, zou het daar ook mee gebeuren?

Heb lang zitten twijfelen over de kleur... 

Ik zal in maart of april een bestelling plaatsen, tegen dan is het weer wat beter en kan ik regelmatig eens gaan wandelen, heb hem momenteel nog niet echt nodig.
)... Mijn paard heeft alle kleuren setjes, maar in alles wat hij heeft, zit ergens wel grijs/antraciet in. Daarom heb ik toen een lichtgrijze singel genomen (omdat ik een wit paard heb) met antraciete wol. En dat stond dus geweldig mooi bij alle setjes. 
is dat voor een rechte singel gemaakt?
maar dan is het wel belangrijk dat de singel de juiste maat heeft lijkt me, omdat die uitsparingen op de juiste plek moeten komen?