WINTEC Zadels

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

horsefan08

Re: WINTEC Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:10

ik had een wintec 500 met cair..en lag als een huis op mijn paard, kon er alleen echt niet mee overweg...vond het gewoon totaal niet lekker zitten..maar je schijnt er ook eerst aan te moeten wennen, maar dat kon ik niet Clown Maar het schijnt dat als je er eenmaal aan gewent bent, het heerlijke zadels zijn.

In onderhoud zijn ze trouwens ook lekker makkelijk Haha!

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:17

ik heb ook een wintec 500 met cair. mij bevalt het ook goed hoor, ik rij verschillende paarden en kan het zadel zo op een ander paard aan passen door de boom te verwisselen.
ik heb er ook zelf wat dikkere kniewrongen opgezet en dat bevalt me heel goed.
ook het onderhoud vind ik makkelijk.
tot nu toe ben ik er heel erg over te spreken en ze zijn ook nog eens betaalbaar.

Magali_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 14:40

Ook ik heb een Wintec 500 met cair, heb hem gisteren gekocht. Als ik ging rijden was het even wennen maar ik vind ze goed zitten. De zadels zijn ook heel handig in onderhoud, je kan ze gewoon met een vochtig sponsje schoonmaken en er zijn geen speciale producten nodig. Ik ben al helemaal Wintecfan Haha!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 14:48

Ik heb deze week een paardje bijgereden die een wintec 2000 had. Ik kon er absoluut niet mee overweg. Het ligt prima op het paard maar voor mij zelf zat het echt zwaar bagger.
Aangezien mijn haflinger dit jaar ingereden gaat worden ben ik ook aan het kijken voor een zadel maar de wintec 2000 heb ik na deze week al van mn lijstje afgeschrapt dat wordt het absoluut niet..

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 14:57

ik heb een vhz 2000 voor de kleine pony en nu een 500 voor de grote (en eventueel voor mn paard)... 2000 zit natuurlijk veel vaster door de suede; daarom heb ik een 500 bijgekocht... Tis maar wat je zelf het fijnste vind, maar ik vind zo muurvast zitten niet aangenaam meer...Vroeger toen ik zelf nog met de kleine pony reed wel, maar vermoedelijk is mn zit nu losser en vind ik het vaste gevoel daarom hinderlijk...

Ik vind het heel goeie zadeltjes als je geen fortuin wil uitgeven aan een maatwerk zadel, als je een zadel zoekt dat nog moet kunnen meegroeien of als het nog op een ander paard moet kunnen...