knabbelgirl schreef:ja6 weken lang 8 paarden per dag 4 benen bandageren
haha ik zou helemaal gek worden
Kga nu naar me paardje toe dus laat je zo de foto zien kan je kijken of het er hetzelfde uitziet Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
knabbelgirl schreef:ja6 weken lang 8 paarden per dag 4 benen bandageren
Kga nu naar me paardje toe dus laat je zo de foto zien kan je kijken of het er hetzelfde uitziet 

Sodeletuut schreef:Maar wat is het nut van bandages dan? ik gebruik ze niet..
ik vind dat je veel te hoog ophoud met bandageren boven de kogel, MAAR...dit is functiegericht. Ze zo aanbrengen is voor de sier 

Perla schreef:@ magda ik zou bij jou achter iets meet doorbandageren
) 
bandageren vind ik fijn en ziet er netjes uit bij nat weer bandageer in minder

(heb op dit moment maar 1 paar 3-in-1, zodra de portmonnee het toelaat komt er een 2e paar voor voor. Ik heb vrijwel altijd de 3-in-1 achter om omdat ik het belangrijker vind om de achterbenen te beschermen. Naar mijn ervaringen willen paarden nog wel eens slungelen en met die achterbenen in de knoop zijn als er wat meer gevraagd wordt van de achterhand. Ik vind het belangrijk dat ik dan ook een keer door kan zetten en weet dat ze enige bescherming hebben mochten ze zich per ongeluk raken. Voorbenen is voor mij bijzaak, die worden bij het rijden van oefeningen belangrijker. Maar het echte begin, de echte basis, daar vind ik de achterbenen belangrijker. 
magda_90 schreef:de foto doet het niet perla ben nieuwsgierig
)