Maar PB je naar mij? Is goed trouwens

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Marleen79 schreef:Wat een idioot topic is dit trouwens.. waarom maakt iedereen zich er zo druk om of een ander nou met springschoenen/bandages/bontjes/... rijdt?! (de enige reden die ik kan bedenken waarom je graag onzinnig commentaar op anderen wilt leveren: afgunst?!)
vossie schreef:Ik rijd al mijn paarden al jaren in de training met peesjes/strijklappen of 3 in 1 beschermers en springschoenen! Puur om de benen te beschermen en om het ijzers aftrappen te voorkomen. Als ik les heb dan gaat er een mooi dekje onder met bijhorende bandages en de springschoenen. Dit is bij mij iig geen trend, doe het al jaren zo......
Anoniem schreef:Marleen79 schreef:Wat een idioot topic is dit trouwens.. waarom maakt iedereen zich er zo druk om of een ander nou met springschoenen/bandages/bontjes/... rijdt?! (de enige reden die ik kan bedenken waarom je graag onzinnig commentaar op anderen wilt leveren: afgunst?!)
![]()
Dat is inderdaad een goede!
Het zal mij echt niks uitmaken wat andere aan en om hun paard hangen. Al maken ze er een halve kerstboom van, ik vind het prima![]()
Rages heb je en hou je, dat zal nooit veranderen. Ik pas dingen aan op het moment dat mij dit geadviseerd wordt door mijn instructrice of dat er duidelijke aanwijzingen zijn om iets bij mijn paard extra te beschermen. Anders niet.
WesseLady schreef:Idd... Waarom is dat nou meteen weer afgunstAls dat zo is rende ik vandaag nog naar de ruitershop om alles in te slaan wat trendy is. Maar nee, ik heb een andere visie. Mag dat?
WesseLady schreef:Ik ben het helemaal met je eens dat je niet moet veroordelen. Ik zie ook niet dat dat in dit topic gebeurd. Volgens mij wordt er gewoon gediscussieerd, niet veroordeeld.
Marleen79 schreef:NienkeKara: helemaal mee eens!
Anoniem schreef:WesseLady schreef:Ik ben het helemaal met je eens dat je niet moet veroordelen. Ik zie ook niet dat dat in dit topic gebeurd. Volgens mij wordt er gewoon gediscussieerd, niet veroordeeld.
Ik heb toch wel al wat vingertjes zien wijzen in dit topic![]()
Marleen79 schreef:Wesselady: ik zou zeggen, lees het topic gewoon nog even na.
WesseLady schreef:Marleen79 schreef:Wesselady: ik zou zeggen, lees het topic gewoon nog even na.
Gedaan, niks gevonden.
Maar jullie zeggen toch dat er met vingertjes gewezen wordt? Dan zou ik graag willen weten waar dan, en wat er dan zo veroordelend is... Anders moet je dat niet beweren
leintje_ schreef:Maar asl mensen een bontje onder hun zadel hebben omdat ze dat echt nodig hebben vind ik het bestmaar waarom moeten die bontjes dan in allemaal verschillende kleuren enzo ..
Giorgio_x schreef:Toad schreef:Mij gaat het niet zo zeer om de trend zelf, trends kunnen heus leuk zijn.
Het gaat mij erom wanneer de trends ten koste van het paard gaan. Het paard moet onnodig met bandages en springschoenen of een bontonderlegger lopen. Trends waar het paard alleen maar last van heeft.
je kunt mij niet wijs maken dat een paard last heeft van bandage's dat merkt hij echt niet zo zeer dat hij er last van heeft. en bontonderleggers, kan me niet voorstellen dat hij dat erg zou vinden en springschoenen is alleen maar goed omdat hij anders zijn ijzers er af kan trappen en zich zelf in de koten kan lopen ook niet fijn