Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silence schreef:Maar als ik particulier een 2e hands zadel koop, ben ik mijn geld al kwijt.
Als hij dan niet blijkt te passen, zit ik weer met een ander zadel.
Douraque schreef:ik heb zelf ook een zadelmartk zadel, al 2,5 jaar. Nog nooit problemen mee gehad, leer blijft er mooi uitzien. Sommige mensen vonden het zadelmarkt zadel beter zitten dan hun eigen kieffer.
En de zadelmaker vond het zadel er goed uitzien (die zadelmaker van Divoza) en de kwaliteit vond ie goed. Mensen die zo'n zadel nog nooit hebben gezien of hebben moeten gewoon niet banketstaaf-
ikke schreef:Ik trek de beoordelingscapaciteiten van deze mensen dan toch enigsinds in twijfel. Je hoeft niet heel erg goed te kijken om de kwaliteit (of het gebrek eraan) te onderscheiden van kwalitatief betere zadels. En ja, ik heb deze zadels in handen gehad.
ikke schreef:Douraque schreef:ik heb zelf ook een zadelmartk zadel, al 2,5 jaar. Nog nooit problemen mee gehad, leer blijft er mooi uitzien. Sommige mensen vonden het zadelmarkt zadel beter zitten dan hun eigen kieffer.
En de zadelmaker vond het zadel er goed uitzien (die zadelmaker van Divoza) en de kwaliteit vond ie goed. Mensen die zo'n zadel nog nooit hebben gezien of hebben moeten gewoon niet banketstaaf-
Ik trek de beoordelingscapaciteiten van deze mensen dan toch enigsinds in twijfel. Je hoeft niet heel erg goed te kijken om de kwaliteit (of het gebrek eraan) te onderscheiden van kwalitatief betere zadels. En ja, ik heb deze zadels in handen gehad.