Singels zijn rond de 150 euro
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

presto schreef:Precious20, duurt idd nog lang he maar ja we moeten geduld hebben..... Ben erg benieuwd hoe het is geworden en of ik ook zo lekker ga zitten als de rest beweerd. Welk type heb jij genomen? Ik het oude model gps3.
.
 Ik heb ook de gps III genomen maar hij heeft niets gezegd over oud of nieuw model.... Wat is dan het verschil?
 Ik heb ook de gps III genomen maar hij heeft niets gezegd over oud of nieuw model.... Wat is dan het verschil?                                                         batje schreef:Het leer van mijn Daaleman was erg mooi, maar wel redelijk kwetsbaar, je zag er snel vochtplekjes of krasjes op.

Ik heb mijn zadel jammer genoeg ook nog niet! Maar ik verwacht (en hoop...) dat ze in de loop van volgende week gaan bellen. Ik hou je op de hoogte!
 Ik heb mijn zadel jammer genoeg ook nog niet! Maar ik verwacht (en hoop...) dat ze in de loop van volgende week gaan bellen. Ik hou je op de hoogte!                                                         

Dat is het ook snoevie!! Mijn zadel zou ook deze week of volgende week klaar moeten zijn! Kan al bijna niet meer wachten van ongeduld....
 Dat is het ook snoevie!! Mijn zadel zou ook deze week of volgende week klaar moeten zijn! Kan al bijna niet meer wachten van ongeduld....                                                         

Ben het onderhand al een beetje moe aan het worden. Ik heb van begin juni niet meer op mijn paard gezeten omdat ik niet zomaar een zadel kan lenen! Wil nu toch écht wel die Daaleman zodat paardlief weer eens aan het werk kan. Hij is net Dikkie Dik
 Ben het onderhand al een beetje moe aan het worden. Ik heb van begin juni niet meer op mijn paard gezeten omdat ik niet zomaar een zadel kan lenen! Wil nu toch écht wel die Daaleman zodat paardlief weer eens aan het werk kan. Hij is net Dikkie Dik   

Daaleman heeft net gebeld!! Mijn zadel is klaar
 Daaleman heeft net gebeld!! Mijn zadel is klaar  Ik ga hem zaterdag ophalen!
  Ik ga hem zaterdag ophalen!