Goedkoop hoofdstel slecht?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Goedkoop hoofdstel slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 18:59

nee geen aansnoer neusriem, gewoon een engelse neusriem Lachen

ja, die zijn nog steeds mooi Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 18:59

Ik zal zanda zijn neus eens op gaan meten Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:00

hahaha, ik heb anders ook hoofdstellen met aansnoer neusriem waarvan de neusriem nogal groot uitvalt Lachen zelfde prijsklasse Lachen

kimkristin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:04

Ik heb in februari ook een hoofdstel gekocht voor €19,99 (geen korting). Na 1 keer invetten (uit elkaar halen) was het ''leer'' al kapot gegaan. Ik denk dat je wel gewoon een afgeprijsde hoofdstel kan kopen voor dat geld, maar eentje die niet is afgeprijst zou ik je niet aanraken.Nagelbijten / Gniffelen

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:32

€850,- voor een hoofdstel van 'Boston'??????? alles wel helemaal norrie????? Hoe bedoel je zonde van het geld????

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:44

KIMMYYY_ schreef:
Ik heb in februari ook een hoofdstel gekocht voor €19,99 (geen korting). Na 1 keer invetten (uit elkaar halen) was het ''leer'' al kapot gegaan. Ik denk dat je wel gewoon een afgeprijsde hoofdstel kan kopen voor dat geld, maar eentje die niet is afgeprijst zou ik je niet aanraken.Nagelbijten / Gniffelen

je moet idd in de winkel wel controleren hoe het leer is, dit doe je door de buitenkant naar onder te doen, zodat je de onderkant voor je hebt, en dan het leer (zachtjes! voor je het sloopt) te buigen, zodat tsja. de onderkant bol wordt zegmaar.. Als er heel erg scheurtjes in komen moet je het niet doen, een beetje scheurtjes (had mijn hoofdstel) kun je doen maar dan éérst een of twee keer goed invetten of uit elkaar halen en in een oliebadje leggen, en als er geen scheurtjes in zitten is het gewoon goede kwaliteit leer!

meestal is het wel stug hoor als je het koopt, maar voor het geld dat je ervoor betaalt kun je geen A-kwaliteit leer verwachten, maarrrr: onderhoud is behoud!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:26

Sandrina schreef:
€850,- voor een hoofdstel van 'Boston'??????? alles wel helemaal norrie????? Hoe bedoel je zonde van het geld????

En toch zijn er mensen die zo'n hoofdstel kopen en vervolgens beweren dat een goedkoop hoofdstel niets waard is.
Maar gelukkig weten andere mensen wel uit eigen ervaring dat een goedkoop hoofdstel prima voldoet.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:32

Murretje schreef:
runningkawa schreef:
van mij mogen ze een paar euro ervan af halen en de teugels weg laten
Persoonlijk vind ik dat allemaal maar rot teugels Bloos
Die donder ik direct ergens in de kast en komen er nooit meer uit

haha ja ben ik het helemaal mee eens! Maarja ach misschien handig voor reserve (ik roep ook maar wat:P) Weet nu al dat ik ze nooit meer gebruik!

Ik heb ook nog een paar liggen Knipoog Ga ze idd ook niet gebruiken.
Paar euro minder is een goed idee Tong uitsteken

Oh zulke dure hoofdstellen, dan vind ik echt zonde... 1 keer blijven hangen ofzo en daar gaat je geld.
Heb ik liever wat anders voor Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:39

Ik heb echt l jaren hetzelfde hoofdstel, was helemaal niet duur, maar doet het nog prima hoor.
Goedkoop hoeft heel niet slecht te zijn

xrenox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:01

ik heb ene hoofdstel van ene onbekend merk. Dit is supper kwaliteit van leer. Nu kreeg ik laatst een hoofdstel van iemand van een bekend merk ( ik weet zo niet welk merk meer) maar als je daar de gespen in het gat stak datn barte het leer! zegt dus niks over hoe duur eem hoofdstel is!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:59

nope klopt..

je moet alleen maar naar de kwaliteit van het leer kijken, en goed onderhoud voordat ie in gebruik gaat doet al wonderen hoor!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:49

niks mis mee hoor...
je hebt genoeg onbekende merken met goed kwaliteit leer Ja
ik zou zeggen gewoon doen... en het heeft ook te maken met hoe jij het leer onderhoud
en als er een keer iets kapot is koop je toch weer een nieuwe da's niet zo'n probleem hoor Knipoog

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:57

Ik heb al járen 1 van de goedkoopste (zo niet dé goedkoopste) hoofdstellen van Divoza. Menig paard heeft er al mee gelopen en het ding is niet kapot te krijgen! Ondertussen issie niet mooi meer maar dat komt door een ongelukje tussen het paard en de muur Tong uitsteken Maar nog steeds niet kapot of af... heb wel een nieuwe, van Kieffer dit keer. Het verschil in leer merk je wel, het verschil in prijs ook des te meer!

Nee hoor, goedkoop hoeft niet persé slecht te zijn.