Een mied bij ons op stal heeft een roze anky voor een ruin en dat staat best goed . De eigenaresse vindt het ook helemaal niks, maar daarom is het net wel mooi . Als ik met roze zou rijden dan zou ik eerder richting dat felle fuchsia roze gaan!!
ik heb van onze hengst laatst ook een homo gemaakt, door er een roze dekje op te leggen stond hem wel goed hoor alleen ik rij hem normaal toch met een bruin dekje maar als het roze mooi staat, zou ik het gewoon doen
Ik vind roze ook een hele mooie kleur, maar het staat mijn ruin niet! (vind ik) Hij draagt dus geen roze. Maar op een haflinger staat roze vaak echt mooi, kijk gewoon of het staat bij je ruin.
Mannen dragen tegen woordig ook roze overhemden en shirts, Dus waarom jou ruin geen roze?? Zo heb ik voor mijn ruin ook een dekje paars met roze hoor. Als jij het toch mooi vind waarom niet zou ik zeggen
Ik heb ook 2 ruinen gehad en die droegen ook roze en lila en weet ik het allemaal, zolang het netjes zit en goed past is het toch geen probleem? Mijn ruinen hebben nog nooit gek gedaan hoor omdat ze iets droegen wat roze was.
Roze is en blijft mijn lievelingskleur. Helaas worden mijn paardjes daar ook de 'dupe' van . Vooral Jive kan niet roze genoeg zijn, en mijn moeder maar reageren: "Wat doen jullie hem aan", arma Jive??!!
Maar ja roze staat ook gewoon heel mooi op een haflinger