Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karin_gracia schreef:Ik vind het slecht dat de TS het belangrijker vind om peesbeschermers met een dure uitstraling te kopen dan eerst af te gaan op de kwaliteit van de pasvorm ed. Als ze dan ook nog mooi zijn, dan is dat gewoon mooi meegenomen toch?
Vreemde antwoorden van de TS allemaal..
krumel schreef:eskadron is echt goed, en veredus was ik ook erg tevreden over, die vond ik echt super.
BR is onder de goedkopere beenbeschermers wel het beste vind ik zelf.
Charos schreef:karin_gracia schreef:Ik vind het slecht dat de TS het belangrijker vind om peesbeschermers met een dure uitstraling te kopen dan eerst af te gaan op de kwaliteit van de pasvorm ed. Als ze dan ook nog mooi zijn, dan is dat gewoon mooi meegenomen toch?
Vreemde antwoorden van de TS allemaal..
Hoho nou worden mijn woorden verdraaid, kwaliteit en pasvorm staat natuurlijk op nr. 1 dat spreekt voor zich.
Valerie_V schreef:ik heb ze van norton! goeie kwaliteit en niet duur! (alleen ben ik niet echt heel erg tevreden over de strijklappen)
Charos schreef:Hoho nou worden mijn woorden verdraaid, kwaliteit en pasvorm staat natuurlijk op nr. 1 dat spreekt voor zich.
Roos_M schreef:Charos schreef:Hoho nou worden mijn woorden verdraaid, kwaliteit en pasvorm staat natuurlijk op nr. 1 dat spreekt voor zich.
Whaha, blijkt van niet want de goedkopere ZIJN gewoon de beste!!!!
Charos schreef:Ben ik het niet met je eens, de HH die ik heb gehad vond ik kwalitatief niet denderend.