Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
merrieveulen schreef:........, maar ik heb begrepen dat v triest ook aan huis komt nu, misschien is dat een betere optie dan hem op te halen... nou ja, ik kijk wel wat hij zelf het liefste wil.
merrieveulen schreef:nou ik las vandaag dat hij ook aan huis komt, samen met dhr. venema... dit werd geschreven door iemand die hem gisteren op bezoek heeft gehad (of er is geweest?), dus ik neem aan dat dat klopt...
verder doe ik nu longeerwerk met Faram, afgewisseld met stukjes fietsen, maar aangezien hij dat lang niet zo leuk vindt, ga ik wat dressuurwerk zonder zadel (met voltigepad) doen zodra ik er zelf weer op kan. voorlopig doe ik er even helemaal geen zadel op, ook het (goed passende) westernzadel niet. die wil ik ook eerst laten nakijken.
merrieveulen schreef:ik heb geen PB gehad nee...
.
merrieveulen schreef:wat je aangeeft met het rood en blauw klopt wel ongeveer, met name de foto van de voorkant. zo voel ik het ook, als ik ertussen voel met mijn hand.
goed nieuws, morgenochtend halen we meneer v Triest op, dus hij zal dan uitsluitsel geven. ik ben benieuwd, kan haast niet wachten, hihi!
mij maakt het niet uit, of dit zadel wordt aangepast of dat het een ander zadel moet worden, als het dan maar GOED is.