Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milly_ schreef:nee hoor, voor alle paarden![]()
Er zijn idd ook wel enkele positieve verhalen over zadelmarkt(veel minder dan negatief maar kom).
Maar van die mensen met positieve reacties valt me op *en nu trap ik op vele mensen hun tenen*
dat die mensen niet bepaald ervaren zijn in zadels en paardenruggen. Hebben meestal nog nooit een fysio naar hun paard laten kijken, en openen topics over "wat zijn die witte haartje op mijn paard zijn schoft".
nauja, ik heb het dan ook over 'de meeste', dus a.u.b voel je niet aangevallen(doe je toch) misschien was jij wel één van de gelukkigen die heel toevallig een redelijk recht zadel meekreeg
![]()
Maar die kans is klein, dus raad andere mensen a.u.b geen ZM aan, want die hebben misschien minder geluk
merrieveulen schreef:Milly_ schreef:nee hoor, voor alle paarden![]()
Er zijn idd ook wel enkele positieve verhalen over zadelmarkt(veel minder dan negatief maar kom).
Maar van die mensen met positieve reacties valt me op *en nu trap ik op vele mensen hun tenen*
dat die mensen niet bepaald ervaren zijn in zadels en paardenruggen. Hebben meestal nog nooit een fysio naar hun paard laten kijken, en openen topics over "wat zijn die witte haartje op mijn paard zijn schoft".
nauja, ik heb het dan ook over 'de meeste', dus a.u.b voel je niet aangevallen(doe je toch) misschien was jij wel één van de gelukkigen die heel toevallig een redelijk recht zadel meekreeg
![]()
Maar die kans is klein, dus raad andere mensen a.u.b geen ZM aan, want die hebben misschien minder geluk
ik niet, tenminste ik neem aan dat je mij juist niet bedoelt aangezien ik absoluut niet pleit voor de rommel die ZM verkoopt. vraag maar eens een échte zadelmaker (dus mét opleiding én ervaring) naar zijn mening erover... de kans dat je een fatsoenlijk zadel (in de zin van rechte boom, het leer is allemaal bagger, om maar te zwijgen over de vulling etc) krijgt daar is écht minimaal.
nogmaals, voor degenen die menen dat het prima spul is, vraag eens een fysio, osteopaat en/of zadelmaker naar je zadel en je paard te kijken...