maar ik weet niet hoe groot jou pony is?? en of hij grote hoeven heeft? mijn pony heeft maat M, en is een middelmatige D pony.. en heeft normale hoeven, groetjes. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik weet niet hoe groot jou pony is?? en of hij grote hoeven heeft? mijn pony heeft maat M, en is een middelmatige D pony.. en heeft normale hoeven, groetjes. Break_sd schreef:mademoisel: heeft iemand bij jullie maat M op stal?? dan moet je die even proberenmaar ik weet niet hoe groot jou pony is?? en of hij grote hoeven heeft? mijn pony heeft maat M, en is een middelmatige D pony.. en heeft normale hoeven, groetjes.
het was een voorstel je hoeft het niet te proberen
L0veJ0la schreef:He vraagjes, Mijn pony heeft 6 weken 1e x ijzer voorbeen gekregen. sinds weekend had ze achter benen deukjes enzo, denk je dat het door ijzer komt? ik kan niet horen dat als ik rij op haar en ik hoor niks dat het getikt ofzo.. Omdat ik ben doof.
Marijuhhhhh schreef:Ik heb de Neopreen Springschoenen van Harry's Horse met bultje voor de kootholte zodat ze niet draaien, alleen draaien die van mij wel
_Skess_ schreef:springschoenen draaien eigenlijk altijd wel, ik heb toen een stuk van het klitteband afgeknipt...dat hielp ook goed
dacht ik
Lafayette schreef:_Skess_ schreef:springschoenen draaien eigenlijk altijd wel, ik heb toen een stuk van het klitteband afgeknipt...dat hielp ook goed
zodat ze wat strakker zitten ?
).
) dus dat was opok nog een gezeur.
hihi