mn schoonzus heeft n kiefer van 200,- en is na 1,5 jaar kapot!
brak gewoon bij de bakstukken af
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sjuimpje schreef:Heb je mijn foto dan wel goed bekeken Hopla
Blinde sluitingen en leren teugels met stopjes, je kan het precies krijgen zoals je het hebben wil hoor
Milly_ schreef:Kir_Ples schreef:Mijn zus heeft rondgenaait stang en trens!
Die heeft zij gekocht en was alles bij elkaar €1100,-
geen nulletje teveel????![]()
Anders verklaar ik je zus echt voor gek
. Je kunt zoveel andere leuke dingen doen voor 600 euro!

Sjuimpje schreef:Hopla, dit is voor het eerst dat ik iemand minder positief hoor over het leer van Passier
Sjuimpje schreef:Maar Hopla, ik heb net een foto van mijn Passier geplaatst, eentje mèt blinde sluitingen.
Je kan bij Passier precies aangeven wat je wil, gewone gespen, koperen gespen, saumur...
Mijn Döbert hoofdstel kostte bij elkaar 160 euro. Je ziet het zeker aan de kwaliteit dat een hoofdstel van 600 euro beter zal zijn
Echter mijn paarden zijn nog jong en gaan wel eens met hun hoofdstel langs de muur en dan baal je als er een kras op zit
Marije1984 schreef:Ik heb een kieffer van meer dan 100 euro. Nou ik koop voortaan wel een goedkope. Kan ik vaker een nieuwe kopen. Mijn paard schuurt altijd stiekem. Nu is mijn hele neusriem onder krassen. Ik vindt het eigenlijk ook zonde van mijn geld. Als ik er na 3 jaar zat van ben wil ik zonder blikken en blozen een nieuwe kopen.
Een hoofdstel van 500 euro zou ik iig 10 jaar mee willen doen. Als je er dan niet zat van bent, maar dat is mijn mening. Maar ik heb dan ook een sloper.
unamie schreef:Marije1984 schreef:Ik heb een kieffer van meer dan 100 euro. Nou ik koop voortaan wel een goedkope. Kan ik vaker een nieuwe kopen. Mijn paard schuurt altijd stiekem. Nu is mijn hele neusriem onder krassen. Ik vindt het eigenlijk ook zonde van mijn geld. Als ik er na 3 jaar zat van ben wil ik zonder blikken en blozen een nieuwe kopen.
Een hoofdstel van 500 euro zou ik iig 10 jaar mee willen doen. Als je er dan niet zat van bent, maar dat is mijn mening. Maar ik heb dan ook een sloper.
Dat had ik ook mijn kieffer hoofdstellen
Het lijkt wel of er een coatinglaagje op zit...
vond ze niet mooi blijven, dus ik heb ze weer verkocht!
Kieffer valt me dus erg tegen qua kwaliteit
Bij Döbert kunnen ze gerust een keer schuren zonder dat het hoofdstel meteen onder de krassen zit
en zit er een kras dan is ie zo weer weg met zadelzeep of leder creme
Met een Coatinglaag lukt dat dus niet

my_travers schreef:Ik heb een hoofdstel van Kavalkade. Ik heb hem nu vier jaar en ik vind hem echt heel fijn. Mooie kwaliteit.
Mijn moeder heeft een hoofdstel van Passier en dat vind ik ook een goed hoofdstel.
. Helaas had ik de centjes niet om er eentje van Döbert (267-297 euro) of Passier te kopen, dus kocht ik er eentje van HKM (69 euro).
. Dat is net het neusje van ze zalm...