Blackje schreef:HH Pads liggen goed, zijn mooi, nemen goed zweet op en betaalbaar!
Niets aan toe te voegen, heerlijk ding.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Blackje schreef:HH Pads liggen goed, zijn mooi, nemen goed zweet op en betaalbaar!
Dan over de eurostar, ik heb alleen de eurostar Stripe In en net zoals de lamicell prahda vind ik deze wat minder omdat ze zo stijf zijn. De eurostar is wel wat soepeler dan de prahda, maar dat kan ook gewoon komen doordat deze ook wat ouder en vaker gebruikt is.
marquez1 schreef:Blackje schreef:HH Pads liggen goed, zijn mooi, nemen goed zweet op en betaalbaar!
Niets aan toe te voegen, heerlijk ding.
_Lara_ schreef:Blackje schreef:HH Pads liggen goed, zijn mooi, nemen goed zweet op en betaalbaar!
O helaas blijft mijn HH pad niet liggen, dus als je er nog een nodig hebt ?

Liggen echt prachtig onder mijn zadel
Ben er helemaaal verliefd op.. En vind mijn donkerblauwe SK ook héél mooi
en past ook goed.
die ene weet niet hoe diet heet met dat bruin/champagne en nog iets, vind ik helemaal geweldig en die past ook mooi. _Lara_ schreef:Blackje schreef:HH Pads liggen goed, zijn mooi, nemen goed zweet op en betaalbaar!
O helaas blijft mijn HH pad niet liggen, dus als je er nog een nodig hebt ?
Een HH pad, donkerblauw met suede-look. Ik vind die lusjes bovenaan echt heel handig, dan blijft de schoft tenminste echt goed vrij, vaak gaan dekjes toch naar beneden zakken en knellen. En deze pad is tenminste niet zo dik en 'stug' als de andere die ik zag liggen. Bij die dikke pads verdwijnt heel de contour van m'n paard z'n rug waardoor het zadel heen en weer gaat schuiven.