passier hoofdstellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_m

Re: passier hoofdstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 23:44

Ik heb mijn Passier al 8 jaar en hij is nog helemaal gaaf (rondgenaaide versie).
Ik ben echt fan van de Passier hoofdstellen, alleen de prijs is minder Boos!.

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:39

Hmm,, ik zat ook te denken aan een Passier of Dobert, maar eerst had ik een Marengo (nog een vrij nieuw merk) dat was echt een SUPER fijn en soepel hoofdstel, kon hem meteen omdoen en hij was al meteen super soepel, het is australisch leer, en hij was maar 90,- euro!! Echt een super fijn en mooi hoofdstel met brede neusriem! Maarja, dat hoofdstel is nu dus gesneuveld dankzij mijn paard, het was een ongelukje, maar dan ben ik nu toch wel bang om 150,- of meer aan een hoofdstel uit tegeven, stel dat ze er weer tussen uit gaat met het hoofdstel tussen haar benen Vork Nagelbijten / Gniffelen, ja daar gaat weer een hoop geld Vork ik zal nog een foto proberen te plaatsen, van mijn marengo, toen hij nog heel was Vork Knipoog Clown

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:56

Marengo ken ik, fijne hoofdstellen, beter dan USG voor hetzelfde geld (ik ben absoluut niet te spreken over USG).
Wel jammer dat de jouwe gesneuveld is Nazarma.

Overigens zag ik laatst in een advertentie staan (ging over eeen Passier hoofdstel van 199 euro) dat deze van topkwaliteit leder gemaakt is. Dus zelfs voor 200 euro heb je gewoon goed leer, ik kan nergens vinden dat die goedkopere hoofdstellen van een mindere kwaliteit zijn. (al vind ik hoofdstellen van 80 euro net zo goed leer hebben).
Laatst bijgewerkt door germie op 09-04-07 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:57

Waarom dan niet weer een marengo?

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:05

Ik wil graag het Rondgenaaide Passier Boston hoofdstel stang en trens.. maar ben nog steeds niet klaar met sparen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:21

ik ga over paar weken is een keertje kijken voor een nieuw hoofdstel, met dee kan ik me niet meer vertonen op concour Tong uitsteken

ga ik hem even gebruiken met het gewoon rijden en daarna leg ik hem weg voor de wedstrijden en gebruik ik de oude

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:11

Nu heb ik die marengo toen wel goedkoper gekregen, ik had die met blinde sluitingen en extra brede neusriem, ik denk dat die normaal ong. 130 euro kost, (volgens mij zijn de hoofdstellen van USG Goedkoper trouwens Knipoog ) en ik weet niet of ik de kwaliteit van die Passier Gemeni(150,-) dalijk beter ga vinden dan de Marengo, bovendien denk ik (en is mij ook verteld) dat de marengo`s zo goedkoop zijn, omdat het nog niet echt een bekend (en vrij nieuw merk is) want aan de kwaliteit is echt niks mis Knipoog en het is heel soepel leer. Ik denk dat ik toch maar voor de Marengo ga, want ik ken mensen die over de Passier niet echt te spreken zijn, bovendien vind ik ze ook niet super mooi, en wel heel erg duur Knipoog ieder zijn eigen keus Knipoog Haha! Knipoog

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:02

superhoofdstellen, voo zover ik op stal heb gehoord, is iedereeen er blij mee.

randy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:21

estherL schreef:
Ik wil graag het Rondgenaaide Passier Boston hoofdstel stang en trens.. maar ben nog steeds niet klaar met sparen Boos!

Even op marktplaats kijken, staan er regelmatig op!

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 10:21

Ja idd ben altijd druk aan het zoeken daar had er eentje zien staan was een pony maat ik baalde echt ! maja gewoon doorzoeken..