Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieke1 schreef:@rozanne: Wauw! Wat een mooi dekje, die wil ik ook! Hoe duur was ie en waar zijn ze te krijgen?
Citaat:@rozanne: Wauw! Wat een mooi dekje, die wil ik ook! Hoe duur was ie en waar zijn ze te krijgen?
marloezzke schreef:Citaat:@rozanne: Wauw! Wat een mooi dekje, die wil ik ook! Hoe duur was ie en waar zijn ze te krijgen?
wij krijgen deze ook bij ons alleen dan in de nieuwe kleuren
http://www.equest-online.de/screenaufbau/index2.htm
marloezzke schreef:voor de absoluute bling bling liefhebbers is er nu echt iets unieks!
ik vond ze echt zwaar gaaf! heb ze gisteren mee uitgezocht bij ons in de winkel met de vertegenwoordiger!
het beloofd echt wat. het zijn dekens, dekjes, halsers + lijn en bandages in verschillende kleuren met echt swarovski!
in het ecru, donkerbruin (die is super mooi!) en in het blauw.
halster + lijn
http://www.equest-online.de
zal even de prijzen hier er bij zetten is misschien makkelijk.
ja heel duur, niet achterover vallen he.......
dekje kost 130,-
deken 250,-
halster 50,-
lijn 25,-
bandages 25,-/30,-
edit wij krijgen ze binnenkort binnen en ik kijk er nu al naar uit
Mare schreef:Ik vind het leuk die steentjes, maar wel achterlijk duur. En als de steentjes erop geplakt zijn, dan denk ik dat ze met wassen enzo uiteindelijk niet blijven zitten
Deze bandages lijken ook heel leuk
Kyralovertje schreef:Ik heb alles vorig jaar al gezien op een beurs in Duitsland. Mijn zus en ik vonden het toen ook al heel mooi spul, alleen kregen wel het idee dat de steentjes er binnen no-time af zouden 'vallen'. Ik wist toen trouwens de prijzen nog niet, maar wat een belachelijke hoge bedragen vragen ze ervoor.
Tip voor de Crea Bea's onder ons, met Hot-fix krijg je precies hetzelfde resultaat en kost het veel minder
urselin schreef:Zo zien de steentjes er, vanaf de foto gezien, al uit. En dan voor die prijs!
Maar het neemt niet weg dat ik die spulletjes óntzettend gaaf vind! Ik bling mijn eigen spul wel met hotfix.