Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:hns, wat ben je stil opeens?!
Remember schreef:Zoals ik eerder al aangaf, omdat ik tóch mooier vind met sperriem eraan.
Margreet schreef:hns schreef:En waarom zou je niet de vrijheid en de mogelijkheid ertoe niet geven?
Omdat 'ie dat ene uurtje per dag (minder nog meestal) best z'n klep dicht kan houden. Hij kan eten (al hoeft ie dat in dat ene uurtje ook niet) en loopt echt niet met z'n kaken op elkaar gesjord. Maar hij kan niet gapen. Nou poeh poeh, arm paard. Ik snap echt niet waar alle ophef over gaat.
secricible schreef:Oh, en HNS, een neusriem is verplicht op wedstrijd, dus daarom hangt het ding eraan, ondanks dat het ding los zit.... Sperriem hoeft niet, maar waarom zou ik een andere neusriem gaan kopen of deze vernielen, als het paard er geen last van heeft?
secricible schreef:hallo, wanneer dringt het nu door?
Dat ding is niet om de mond te snoeren, dat ding is om het bit stiller te leggen en verder een "erfenis" uit het verleden. Dat het ding door veel mensen te strak wordt gedaan, betekend niet dat dat de bedoeling is...
Citaat:paard is ons mens niets schuldig!!!!
hns schreef:Remember schreef:hns, wat ben je stil opeens?!
Waarom?
runningkawa schreef:Overigens heb ik nog nooit het advies gekregen dat ding strakker te doen
Dat zeggen alleen penny's en slechte instucteurs
Zou ik een instructeur krijgen die dat zou adviseren, was de les voorbij.