Schockemöhle Sports Collectie!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iloveiwan

Re: Schockemöhle Sports Collectie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:07

Ik wil graag een grijs schckemolhle dekje
Maar moet dan nog even sparen Tong uitsteken

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:34

Jolanda het jeukt elke keer weer als ik op jouw website kom, maar ik moet sparen voor mijn auto en de hele rompslomp helaas. Wat op zich ook wel leuk is natuurlijk, het vooruitzicht van met m'n eigen bakkie te rijden Haha!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:49

Had er nog nooit van gehoord?
Ze hebben wel mooie spullen, zal er eens op letten als ik in de ruitersportwinkel kom...
Maar hebben ze nu alleen maar springzadels Verward Dat is wel vreemd (of ik kijk niet goed).

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:52

Ik heb een groen/geel dekje voor t springen Vingers aflikken

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:54

Zo te zien aan de webshop wel.
Klinkt gaaf, heb je er een foto van janinetjjj?

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:21

Ik heb een bortstuig/martingaal van dit merk. Super fijne kwaliteit! Je betaalt er wel voor, maar ik ben er echt heel erg tevreden over!

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:25

Surion schreef:
Zo te zien aan de webshop wel.
Klinkt gaaf, heb je er een foto van janinetjjj?

Mn zusje heeft m gister met weds geleend en is toen op de foto gezet, zodra ik die heb (morgen ofzo?) dan plaats ik m hier wel even!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:03

dat dacht ik al jolanda Knipoog want op jouw site en piaffe zie ik ze idd zonder staan en ook de duitste sites geven aan ook zonder te leven!

maar divoza doet altijd moeilijk als ik bepaalde vragen stel Knipoog
graag of niet Lachen en als ze het niet hebben of willen ga ik naar een ander

hoe vindt jij de kwaliteit van de dekjes?
wij hadden laatst een eurostar vast, heel anders hoor, maar duurder en vond het slap spul. daarom leek mij dit merk zo fijn Ja (in combi met de oormutsjes, lever je die ook? )

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:11

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:05

Biertabje schreef:
dat dacht ik al jolanda Knipoog want op jouw site en piaffe zie ik ze idd zonder staan en ook de duitste sites geven aan ook zonder te leven!

maar divoza doet altijd moeilijk als ik bepaalde vragen stel Knipoog
graag of niet Lachen en als ze het niet hebben of willen ga ik naar een ander

hoe vindt jij de kwaliteit van de dekjes?
wij hadden laatst een eurostar vast, heel anders hoor, maar duurder en vond het slap spul. daarom leek mij dit merk zo fijn Ja (in combi met de oormutsjes, lever je die ook? )

Wij vinden de kwaliteit echt heel goed, het basis dekje 'Coach' is zijn geld meer dan waard. Steeds meer klanten die het een keertje proberen komen terug voor meerdere dekjes en de hoofdstellen 'vliegen' bij ons de winkel uit.
De oornetjes zijn heel erg mooi en keurig afgewerkt. Ook leverbaar MET en ZONDER logo Knipoog , die vind ik in verhouding met het sjabrak wel wat aan de prijs, maar ze zijn wel heel mooi gemaakt.

Nog even een opmerking over de zadels;
Schockemohle leverde in het eerste seizoen dat ze op de markt waren een prachtig dressuur zadel. (Passier). Helaas hebben ze dit zonder overleg met de dealers vorig jaar winter uit het programma gehaald. Momenteel zijn er dus alleen maar springzadels in de collectie

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:24

Prachtig spul Lachen

Denk dat ik ook een dekje van hun haal, tijdens de instructie week in Ermelo had ook eentje een mooi dekje.. Het nam het vocht, zweet ook echt perfect op

Hoofdstellen vind ik ook prachtig, maar duur Bloos en heb net een nieuwe haha

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:36

Ik heb hier een halster + touw van, erg fijne kwaliteit. Ja
Als de dekens wat goedkoper waren, had ik die ook gelijk gekocht Haha!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:49

ik heb laatst een hoofstel zien hangen op de ruiterdagen hier in de buurt. WAT EEN PLAATJE en de kwaliteit zag je van meters afstand.
oke het kost was, (deze was 179 euro) maar dan heb je wel iets. Heb hem overigens nog niet gekocht..

maar ik las eerder in dit topic dat het van de passier fabriek vandaan komt, klopt dit?

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:01

Klopt Ja

Elientjn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:32

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het hoofdstel Kansas?
Ik vind het namelijk een zéér mooi hoofdstel maar kan er nergens op bokt iets over vinden..
Weten jullie ook wat de prijs ongeveer is?

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:22

Elientjn schreef:
Ik vind het namelijk een zéér mooi hoofdstel maar kan er nergens op bokt iets over vinden..

Kansas is van dezelfde kwaliteit als de Georgia (Hoofdstel met Engelse aansnoer neusriem). Deze hebben wij wel in de winkel en is echt heel mooi. De Kansas heeft ook zo'n genaaid kopstuk en is zacht onderlegd. De neusriem is versierd met stiksels. De teugels zijn zgn. warendorf teugels, hier zit een oogje aan waar je de teugels door haalt zodat je geen martingaal stopjes aan je teugels hoeft te doen. De ringen van je martingaal kunnen niet vast dan niet vast haken aan deze teugels. Alle onderdelen (neusriem, frontriem, teugels) zijn opgelegd en versierd met sticksels. Dat staat heel luxe.

De kleur 'nougat' is super mooi om te zien. De prijs ??? € 189,90 is ietsje minder aantrekkelijk mmisschien, maar is voor dit exclusieve hoofdstel het echt wel waard.
Kan uitgebreid worden met zelfde kleur borsttuig, singel(s) en lederen peesbeschermers, deze zijn allemaal ook met extra sierstiksels afgewerkt.

Helaas is bij ons de hoofdcomputer gecrasd, ik kan daarom nu niet scannen, maar in mijn dealer informatie boek staat een hele grote foto van dit hoofdstel (uitvoering Georgia) in de kleur nougat, hier kun je heel goed de prachtige afwerking zien. Ik hoop eind van deze week weer alles operationeel te hebben, als het dan nog actueel is roep maar, dan zet ik er wel een foto op.

Elientjn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:21

jolanda10 schreef:
Elientjn schreef:

Kansas is van dezelfde kwaliteit als de Georgia (Hoofdstel met Engelse aansnoer neusriem). Deze hebben wij wel in de winkel en is echt heel mooi. De Kansas heeft ook zo'n genaaid kopstuk en is zacht onderlegd. De neusriem is versierd met stiksels. De teugels zijn zgn. warendorf teugels, hier zit een oogje aan waar je de teugels door haalt zodat je geen martingaal stopjes aan je teugels hoeft te doen. De ringen van je martingaal kunnen niet vast dan niet vast haken aan deze teugels. Alle onderdelen (neusriem, frontriem, teugels) zijn opgelegd en versierd met sticksels. Dat staat heel luxe.

De kleur 'nougat' is super mooi om te zien. De prijs ??? € 189,90 is ietsje minder aantrekkelijk mmisschien, maar is voor dit exclusieve hoofdstel het echt wel waard.
Kan uitgebreid worden met zelfde kleur borsttuig, singel(s) en lederen peesbeschermers, deze zijn allemaal ook met extra sierstiksels afgewerkt.

Helaas is bij ons de hoofdcomputer gecrasd, ik kan daarom nu niet scannen, maar in mijn dealer informatie boek staat een hele grote foto van dit hoofdstel (uitvoering Georgia) in de kleur nougat, hier kun je heel goed de prachtige afwerking zien. Ik hoop eind van deze week weer alles operationeel te hebben, als het dan nog actueel is roep maar, dan zet ik er wel een foto op.

Bedankt voor deze informatie..
Bestaan er nog hoofdstellen (van een ander merk..) in de kleur nougat?
Ik vind de kleur mooi & de sierstiksels maken het hoofdstel af.
Alleen de prijs vind ik een beetje duur & ik zal nog een tijdje moeten sparen.
Zou je mij de foto eens kunnen sturen pb ?
Groetjes Elien

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:24

Ik heb net een nieuw hoofdstel gekocht, weet niet precies welke versie het nu is maar het is wel een super hoofdstel! Haha! Echt mooie leder kwaliteit! Had ook al een dekje van het merk, ben nu helemaal fan Vork

Elientjn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:25

Visconti schreef:
Ik heb net een nieuw hoofdstel gekocht, weet niet precies welke versie het nu is maar het is wel een super hoofdstel! Haha! Echt mooie leder kwaliteit! Had ook al een dekje van het merk, ben nu helemaal fan Vork

Kun je eens nagaan welke versie het is?
Ik vind de hoofdstellen van Schockemöhle namelijk ook zeer mooi !
Groetjes Elien

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:29

Ik zat al even op de site te zoeken, maar het is een trens hoofdstel, zonder aansnoerneusriem met zo'n mooi kopstuk. Hoofdstel was ook maar 120 euro (is natuurlijk wel geld maar als je dat vergelijk met een BR hoofstel van 150 euro, dan vind ik het echt geen geld voor deze kwaliteit).

Ik vind hem nog het meest op de New Bury lijken, maar dan heeft mijn hoofdstel geen glitter frontriem maar gewoon een normale standaard frontriem.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:32

heb je die bij divoza gekocht?
Was er gisteren en er waren redelijk wat schockemohle hoofdstellen uitverkocht.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:11

Nee heb hem bij Kiela gekocht in Emmen, zag daar aardig wat Schokemohle hoofdstellen hangen Ja

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 08:56

Visconti schreef:
Ik zat al even op de site te zoeken, maar het is een trens hoofdstel, zonder aansnoerneusriem met zo'n mooi kopstuk. Hoofdstel was ook maar 120 euro (is natuurlijk wel geld maar als je dat vergelijk met een BR hoofstel van 150 euro, dan vind ik het echt geen geld voor deze kwaliteit).

Ik vind hem nog het meest op de New Bury lijken, maar dan heeft mijn hoofdstel geen glitter frontriem maar gewoon een normale standaard frontriem.

In die prijsklasse moet het bijna wel de 'basis collectie' zijn, ik denk dat het deze is;
http://www.pegasus-ruitersport.nl/conte ... nna_gr.png
Dit is de London serie met een gesp neusriem deze kost € 119,= , de letter erachter staat voor de uitvoering van de frontriem, dus London 'S' met strass frontriem, de 'C' staat voor Chain(metalen streepjes) frontriem, 'P' voor Plain = glad en 'R' is het hoofdstel met mexicaanse neusriem en frontriem met metalen ketting erop.
Leverbaar in bruin havanna en zwart. Dit hoofdstel met aansnoerneusriem heet de Stockholm, ook hier weer de toevoeging van de letters voor de uitvoering en deze kost € 129,= is ook leverbaar in havanna en zwart.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-07-08 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Het is niet de bedoeling hier een foto topic van te maken, foto's dus graag in link!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:10

dat hoofdstel zat ik ook aan te denken, maar deze is wel met aansnoer. zijn er wel schockemohle zonder aansnoer?

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:58

Ik heb het hoofdstel London S, (met aansnoer, wit onderlegd) nu meer dan een jaar.
En ziet er nog steeds super uit. Ik vind de kwaliteit zelfs beter dan mijn vorige hoofdstel van Kieffer.

Ze zijn er ook zonder aansnoer.