Maar moet dan nog even sparen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Surion schreef:Zo te zien aan de webshop wel.
Klinkt gaaf, heb je er een foto van janinetjjj?
Biertabje schreef:dat dacht ik al jolandawant op jouw site en piaffe zie ik ze idd zonder staan en ook de duitste sites geven aan ook zonder te leven!
maar divoza doet altijd moeilijk als ik bepaalde vragen stel
graag of nieten als ze het niet hebben of willen ga ik naar een ander
hoe vindt jij de kwaliteit van de dekjes?
wij hadden laatst een eurostar vast, heel anders hoor, maar duurder en vond het slap spul. daarom leek mij dit merk zo fijn(in combi met de oormutsjes, lever je die ook? )
Elientjn schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het hoofdstel Kansas?
Ik vind het namelijk een zéér mooi hoofdstel maar kan er nergens op bokt iets over vinden..
Weten jullie ook wat de prijs ongeveer is?
jolanda10 schreef:Elientjn schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het hoofdstel Kansas?
Ik vind het namelijk een zéér mooi hoofdstel maar kan er nergens op bokt iets over vinden..
Weten jullie ook wat de prijs ongeveer is?
Kansas is van dezelfde kwaliteit als de Georgia (Hoofdstel met Engelse aansnoer neusriem). Deze hebben wij wel in de winkel en is echt heel mooi. De Kansas heeft ook zo'n genaaid kopstuk en is zacht onderlegd. De neusriem is versierd met stiksels. De teugels zijn zgn. warendorf teugels, hier zit een oogje aan waar je de teugels door haalt zodat je geen martingaal stopjes aan je teugels hoeft te doen. De ringen van je martingaal kunnen niet vast dan niet vast haken aan deze teugels. Alle onderdelen (neusriem, frontriem, teugels) zijn opgelegd en versierd met sticksels. Dat staat heel luxe.
De kleur 'nougat' is super mooi om te zien. De prijs ??? € 189,90 is ietsje minder aantrekkelijk mmisschien, maar is voor dit exclusieve hoofdstel het echt wel waard.
Kan uitgebreid worden met zelfde kleur borsttuig, singel(s) en lederen peesbeschermers, deze zijn allemaal ook met extra sierstiksels afgewerkt.
Helaas is bij ons de hoofdcomputer gecrasd, ik kan daarom nu niet scannen, maar in mijn dealer informatie boek staat een hele grote foto van dit hoofdstel (uitvoering Georgia) in de kleur nougat, hier kun je heel goed de prachtige afwerking zien. Ik hoop eind van deze week weer alles operationeel te hebben, als het dan nog actueel is roep maar, dan zet ik er wel een foto op.
Visconti schreef:Ik heb net een nieuw hoofdstel gekocht, weet niet precies welke versie het nu is maar het is wel een super hoofdstel!Echt mooie leder kwaliteit! Had ook al een dekje van het merk, ben nu helemaal fan
Visconti schreef:Ik zat al even op de site te zoeken, maar het is een trens hoofdstel, zonder aansnoerneusriem met zo'n mooi kopstuk. Hoofdstel was ook maar 120 euro (is natuurlijk wel geld maar als je dat vergelijk met een BR hoofstel van 150 euro, dan vind ik het echt geen geld voor deze kwaliteit).
Ik vind hem nog het meest op de New Bury lijken, maar dan heeft mijn hoofdstel geen glitter frontriem maar gewoon een normale standaard frontriem.