Iemand bekend met deze spullen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Re: Iemand bekend met deze spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:37

Heb ik net aangevuld toch Lachen .....

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:58

ruitje schreef:
Mag jij mij vertellen hoe je een paard harder kan laten lopen door hem een onvriendelijk ding aan zijn hoofd te hangen?
Ik geloof dat een hoop mensen niet snappen dat je een draver die niet wil draven, of geen talent heeft om hard te draven met geen enkel verschrikkelijk onvriendelijk hulp(? ) middel tot harddraven te dwingen is.

niet harder nee.. maar er zijn toch nog meer erg belangrijke zaken dan alleen snelheid
een draver mag toch niet galoperen dan lig je er meteen uit
als een draver hard kan lopen maar de neiging heeft om aan te galoperen
dán grijpen mensen naar dit soort middelen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:26

unamie schreef:
ruitje schreef:
Mag jij mij vertellen hoe je een paard harder kan laten lopen door hem een onvriendelijk ding aan zijn hoofd te hangen?
Ik geloof dat een hoop mensen niet snappen dat je een draver die niet wil draven, of geen talent heeft om hard te draven met geen enkel verschrikkelijk onvriendelijk hulp(? ) middel tot harddraven te dwingen is.

niet harder nee.. maar er zijn toch nog meer erg belangrijke zaken dan alleen snelheid
een draver mag toch niet galoperen dan lig je er meteen uit
als een draver hard kan lopen maar de neiging heeft om aan te galoperen
dán grijpen mensen naar dit soort middelen

Ook dat kan niet, hoe wil je een paard wat in galop gaat 'straffen' als het dan zeer waarschijnlijk de neiging heeft om nog harder te gaan galopperen? Die logica is er niet Lachen .....

Er is bij de objecten die je ziet op de plaatjes geen enkel middel wat specifiek helpt tegen galoperen... Hooguit de oorproppen als je een druk paard hebt en in galop springt van drukkigheid, zodat het het geluid niet meer hoort....

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 00:08

ruitje schreef:
Ter aanvulling.

Zie ik voor het eerst die foto? Die kende ik ook wel ja Knipoog

Het ging mij om diegene met de druk onder de kaak.

Lida3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:55

Ruitje je hebt volkomen gelijk ik heb ook al geadviseerd om een dagje naar een entrainement
te gaan en daarna nog eens terug te komen op de getoonde foto's maar denk niet dat alles gelezen wordt.

Unamie wat is dit nu weer over galop, als jouw paard een uitgestrekte draf moet laten zien en hij
springt aan in galop dan corr. hem toch ook en een draver krijgt ook gewoon de opdracht om
zo hard mogelijk te draven en niet te galoperen het zijn bijna net echte paarden. Haha!

Maar wel veelzijdiger voor mensen die zich iets meer in het ras verdiepen want mochten sommige het nog niet snappen een draver is een ras net als mijn kwpn'rs die 3 gangen kennen en mijn
shetlanders die er maar 1 kennen en dat is ETEN.

Galloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:01

Mooi gesproken Lida3 Haha! Wat is er weer een hoop onwetendheid, de vooroordelen overheersen weer, da's duidelijk. Unamie ik zou zeggen, aangezien je in de bollenstreek woont, ga eens kijken bij een entrainement (trainingsstal voor dravers) bij jou in de buurt (er zitten er 2 in Zwaanshoek) en vraag het personeel eens om informatie en toelichting. Pas dan kun je je mening ergens op baseren, in plaats van maar bij alles roepen dat het zielig is, terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt.