Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendyashley schreef:Het lijkt mij dat ook hulsebos hun naam positief willen houden, en bij elk merk zadel heb je wel eens iets wat stuk gaat of dat de pasvorm niet helemaal goed is.
#Ymke# schreef:noortje schreef:dan weet jij niet waar je het over hebt, heb je ooit 1 van die zadels losgehaalt. Nogmaals service is voor sommigen misschien minder maar de zadels zijn in de meeste gevalleng ewoon goed in orde
Dan weet jij ook niet helemaal waar je het over hebt. Gek he, dat er zoveel mensen zijn met zulke slechte ervaringen. Het gaat hier niet alleen over de service, want is bij zoveel winkels rot. Als hulsebos gewoon eerlijk maatwerk levert en goede bomen en zadels levert naar waar je voor betaald, dan is service niet eens nodig. Daar begint het probleem al. Het is toch te gek voor woorden dat je 1700,- betaald voor een zadel wat kwalitatief gewoon de helft minder waard zou zijn. Het is belachelijk dat er al zo snel bomen buigen, breken, scheuren etc. Als ze dat eens gaan oplossen, en echte zadels gaan leveren, dan hoeven ze ook niet te zuchten als de zoveelste belt met dezelfde klacht. Én maar stug vol blijven houden dat ze nog nooit gehoord hebben van de klacht "scheve zadels".
drenthie schreef:noortje schreef:dan weet jij niet waar je het over hebt, heb je ooit 1 van die zadels losgehaalt. Nogmaals service is voor sommigen misschien minder maar de zadels zijn in de meeste gevalleng ewoon goed in orde
Het zadel is uit elkaar gehaald waar ik bij stond en er is mij precies uitgelgd wat er mis aan is en hoe het zou moeten zijn.
#Ymke# schreef:noortje schreef:dan weet jij niet waar je het over hebt, heb je ooit 1 van die zadels losgehaalt. Nogmaals service is voor sommigen misschien minder maar de zadels zijn in de meeste gevalleng ewoon goed in orde
Dan weet jij ook niet helemaal waar je het over hebt. Gek he, dat er zoveel mensen zijn met zulke slechte ervaringen. Het gaat hier niet alleen over de service, want is bij zoveel winkels rot. Als hulsebos gewoon eerlijk maatwerk levert en goede bomen en zadels levert naar waar je voor betaald, dan is service niet eens nodig. Daar begint het probleem al. Het is toch te gek voor woorden dat je 1700,- betaald voor een zadel wat kwalitatief gewoon de helft minder waard zou zijn. Het is belachelijk dat er al zo snel bomen buigen, breken, scheuren etc. Als ze dat eens gaan oplossen, en echte zadels gaan leveren, dan hoeven ze ook niet te zuchten als de zoveelste belt met dezelfde klacht. Én maar stug vol blijven houden dat ze nog nooit gehoord hebben van de klacht "scheve zadels".
noortje schreef:
ik weet waar ik het over heb, haal zo'n hulsebos maar eens uit elkaar daar vind je geen harde brokken in zoals een zadelmarkt zadel.
ook gek he dat er meer goede reacties zijn dan slechte?
ik zeg absoluut niet dat alle zadels helemaal in orde zijn er zullen er vast tussen zitten die bagger zijn maar in het algemeen zijn de zadels in orde
noortje schreef:drenthie schreef:Het zadel is uit elkaar gehaald waar ik bij stond en er is mij precies uitgelgd wat er mis aan is en hoe het zou moeten zijn.
dan moet jij weten dat een zadelmarkt zadel niet goed gevuld is en niet goed gemaakt is. hier is ook een topic van op bokt met foto's waar het zadel uit elkaar word gehaald en wat voor een troep er in zit.
Libiris schreef:Ik heb ook een hulsebos en ben zeer tevreden ook over de service, het zadel heb ik ondertussen 5 jaar.
Helaas had ik een paar weken de pech dat mijn zadel begon te kraken, er bleek een scheur in de boom te zitten...binnen 2 weken gratis vervangen en weer komen brengen tevens laten vullen......ook een vervangzadel gekregen.
kortom ik ben echt tevreden en het zadel ligt geweldig en het zit ook ozo heerlijk.....
herrewijnen schreef:die schijnt tegenwoordig veel in het buitenland te zitten (nieuwe vriendin)
#Ymke# schreef:nu ik er zo over nadenken he, van de 10 mensen zijn er 5 tevreden en 5 helemaal niet tevreden. Dat betekend dus dat je 50% hebt dat je een rotservice treft, een slecht zadel, slecht passend etcetc.. als je dat van te voren weet begin je er toch niet aan.
Jodievanmij schreef:Ik wil voor het andere paardje een zadel erbij. Ik wil misschien nog eens een zadel wat wat zachter is maar ik wil niet dieper of opgesloten gaan zitten. Daar kan ik niet tegen en dan gaat mn paard stilstaan omdat de hulpen niet meer doorkomen. Ik wil dan ook een model dat wel zacht is maar je niet in een houding dwingt .
En anders zit ik nog over een Passier Grand Gilbert te denken omdat je daar je paard nog net iets beter bij aanvoelt dan bij een kn.