I_S_L schreef:@ Ilse heb je niet het adres of telefoonnummer gekregen?
Nee, dat was eigenlijk het laatste mailtje dat ik stuurde, hier heeft hij niet meer op gereageerd, dus het lijkt er toch op dat hij zich niet wil blootgeven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
I_S_L schreef:@ Ilse heb je niet het adres of telefoonnummer gekregen?
carina schreef:smurffie schreef:ben benieuwd of ik reactie krijger staat 25 euro incl verzenden ofwel dan zou hij voor 18,80 (geloof ik ) verkopen hoe laag moet de inkoop prijs dan wel niet zijn !
en het is in wassenaar .. die mensen zijn ONWIJS rijk (groot deed dan .. niet allemaal) dus dan ga je toch niet voor dat geld hoorik weet het allemaal niet .. zie wel op ik terug krijg .. zo ja dan neem ik er minimaal 1 mee
ik wil wel eens weten waar hij woont .. in welk deed van wassenaar .. als dat de wassenaarse weg is vertrouw ik het wel .. alleen maar villa's villa's en villa's daar
Hij moet toch op een of andere manier aan het geld komen om zo'n villa te bekostigen he
maartje_h schreef:vaak als je het geld wil overmaken krijg je toch ook een naam en een rekening nummmer?
kom je daar niet verder mee met de naam??
patsur schreef:Wassenaar heeft niet alleen maar villa's hoor (H)
patjelisa schreef:Ik heb er ook opgereageerd maar niks meer gehoord!
er staat er nog één op een mocca anky pad voor 30 euro en dat is zeker weten een oplichtiger!!
smurffie schreef:komt die ook uit wassenaar?