Blijft wel heel lang stil nu

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margreet schreef:Je allereerste post en dan gelijk zo'n succesverhaal en nog op een naar beneden gezakt topic ook... Dat riekt!
ellen82 schreef:Ik dacht heel even "Joehoe, iemand die ervaring heeft met die vulling...."
Margreet schreef:Nergens geen problemen mee? Dus juist heel veel problemen?
Sorry, niet overtuigd.
knightloekie schreef:ik heb even vluchtig op zijn pagina gekeken...maar door zijn dekjes heb je geen drukplekken etc etc... Als je een goed passend zadel hebt, heb je ook geen druk plekjes...
Mm nee het trekt me niet zo
QTdarling schreef:Even tussen door: SnelleJelle is verdacht....
Zou dat niet toevallig de dochter kunnen zijn van.....
QTdarling schreef:De vrouw van.....???
snellejelle schreef:ellen82 schreef:Ik dacht heel even "Joehoe, iemand die ervaring heeft met die vulling...."
Wat wil je dan weten over de vulling?
Ik heb nergens géén problemen mee, dus ik vindt het goed.
QTdarling schreef:SnelleJelle is ook de enige die de naam van de zadelmaker gebruikt.
Ik heb ook ervaring met de beste man maar wist niet eens zijn achternaam (staat ook nergens).
En mijn ervaringen zijn niet zo super, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Het is en blijft geen van Triest of Ton (weet zijn achternaam even niet meer, die vroeger bij Van Triest heeft gewerkt). Volgens mij zijn er maar een paar echt goede zadelmakers in Nederland.
germie schreef:En ik vind dat traagschuim voor een matras juist helemaal niets. Heb gewoon een pocketveringmatras met 7 comfortzones.
Een matras ik behoorlijk persoonlijk.
Ik ben bang dat een zadel met tempurspul te veel inzakt als je er mee gaat rijden. Het vormt zich precies rond de rug en de schoft, maar ondertussen moeten kussens ook dragen. En ik heb het idee dat ze dat niet doen. Ik zou het eerst moeten zien voordat ik er evt. in ga geloven.