Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sronnie schreef:Aan de voorkant wordt druk gezet met een hand, dus het zal zonder druk waarschijnlijk iets minder zijn.
JoviBan schreef:Ik ben niet harnessmaker of micha, maar wat met het blote oog op deze foto meteen opvalt, is dat het zitvlak niet 'horizontaal' ligt, maar van achteren omhoog helt en er van achteren te veel ruimte is tussen de rug en de kussens. Tijdens het rijden zal het zadel hoogstwaarschijnlijk gaan klapperen (klopt dat?). Verder lijkt het zadel ook te lang te zijn voor deze rug, maar dat is op deze foto wat lastig vast te stellen.
Voor al het overige wat een zadel wel/niet goed passend maakt, zul je het zadel moeten voelen en van alle kanten bekijken.
WowAmigo schreef:Sampie schreef:Mijn zadel heeft Patrick (Harnessmaker) iig flink verknald en ik snap al die enthousiaste verhalen dan ook niet meer.
Same story here...
Maya schreef:Sowieso zou ik graag zien dat het bespreken van dit soort zaken niet meer in dit topic gedaan wordt, maar als je een geschil met een zadelmaker hebt, dat gewoon met die zadelmaker uitpraat in plaats van offtopic in een ander topic. Doet een hoop voor de sfeer, plus het gaat alleen de betrokken personen aan en de rest van Bokt niet.