horsesgekje schreef:het is misschien een redelijk stomme vraag
maar heeft iemand de site van de HH pads?
En die van de anky pads zou ook wel handig zijn ...![]()
www.harryshorse.nl
*ik zoek spullen* pb me
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsesgekje schreef:het is misschien een redelijk stomme vraag
maar heeft iemand de site van de HH pads?
En die van de anky pads zou ook wel handig zijn ...![]()
Tozalin schreef:ik heb een paar ankypads gehad en was er zeer tevreden over!!
ze liggen goed, glijden niet, nemen goed zweet op en zien er leuk uit
ponylovertje schreef:[knip]als je ze een beetje optrekt in de kamer zoals je bij elk dekje een beetje zou moeten doen, is er niks aan de hand
Marije_jiplover schreef:ponylovertje schreef:[knip]als je ze een beetje optrekt in de kamer zoals je bij elk dekje een beetje zou moeten doen, is er niks aan de hand
Ik trek elk dekje altijd netjes in de kamer, maar na een half uurtje rijden met de ankypad lag hij strak over de schoft van mijn paard. Bovendien was de pad niet lang genoeg, als ik hem goed in de kamer trok, kwam de onderkant van mijn zweetblad onder de pad uit. Mijn zadel past goed, heb met andere dekjes en pads geen problemen, alleen met de (geleende) ankypad. Dus ben het niet met je eens dat er dan niks aan de hand is, ligt toch ook aan je paard.
Fysiomeid schreef:Ik heb zowel een Anky als een HH, maar mijn paard loopt absoluut niet lekker met mijn HH pad!!! Mijn zadel kantelt dan een beetje naar achter, waardoor mijn benen ala Edward Gal komen te liggen!!!! Als ik met die pad rijdt dan loopt hij niet vanuit de schouder en dus erg kort!!
De Anky daarintegen loopt hij wel prima mee, alleen schuift die dus wel een beetje onder mijn zadel uit. Nu laat ik binnenkort weer een zadelmaakster komen om te kijken of het zadel goed ligt, want hij is behoorlijk gegroeid de laatste tijd (hij is nl nog maar 3,5 jaar).
passieX schreef:Ik ga een PK kopen in blauw. maar, Anky 2e handskopen? slim? of dom?
Odetje92 schreef:passieX schreef:Ik ga een PK kopen in blauw. maar, Anky 2e handskopen? slim? of dom?
Ik zit er ook aan te denken een Anky pad 2e hands te kopen, maar idd slim of dom?
passieX schreef:dus anky ALTIJD optrekken in de kamer?