Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lili schreef:Ik heb mijn halster af, ik ben nu bezig met een zweetdeken. Allemaal in het roze
? Kirsten01 schreef:wat mooi
Echt leuk!
Kun je dat uit 1 fleecedeken halen? of heb je d'r daar 2 voor nodig?
en nog een vraag: heb jij bij een dekje 1 of 2 fleecedekens nodig? (ik denk, ik vraag het maar aan jou want jij hebt het al gemaakt)

Maar denk dat 't met eentje wel moet lukken. 
Miriano schreef:Kirsten01 schreef:wat mooi
Echt leuk!
Kun je dat uit 1 fleecedeken halen? of heb je d'r daar 2 voor nodig?
en nog een vraag: heb jij bij een dekje 1 of 2 fleecedekens nodig? (ik denk, ik vraag het maar aan jou want jij hebt het al gemaakt)
Dank je.
Ik heb geen fleece-deken gebruikt, maar ben naar de Greef (www.greef.nl) geweest.
Daar hadden ze wel iets van fleece-stof, daar heb ik wat van gepakt.
Voor een paard heb je toch algauw 2 fleece-dekens nodig, denk ik. Voor elke kant eentje.
Voor het dekje;
Ik denk dat 't met 1tje wel lukt. Ik weet niet meer precies welke maat ik heb aangehouden.
Ligt ook zeker wel aan je paard/ pony.Maar denk dat 't met eentje wel moet lukken.

lang leven de naalden, draden en naaimachines 
Lili schreef:Ik kan morgen pas de foto's plaatsen, ik ga zo naar mijn oma, daar duik ik wel even in de naaidoos, gnagnalang leven de naalden, draden en naaimachines

Lili schreef:Ik heb mijn halster af, ik ben nu bezig met een zweetdeken. Allemaal in het roze

Le_onie schreef:Lili schreef:Ik heb mijn halster af, ik ben nu bezig met een zweetdeken. Allemaal in het roze
zweet deken hoe maak je dat?!![]()
: http://paarden.hobby-site.com/ 
Kirsten01 schreef:bedoel je zonder voering?
Ik denk dat het wel kan, maar mij lijkt met voering wel mooier

BLK schreef:Kirsten01 schreef:bedoel je zonder voering?
Ik denk dat het wel kan, maar mij lijkt met voering wel mooier
Ja ik bedoel zonder voering.
Of misschien 2 kleine kussentjes openknippen met al die losse veertjes (?) zou dat kunnen ?

Le_onie schreef:Lili schreef:Ik heb mijn halster af, ik ben nu bezig met een zweetdeken. Allemaal in het roze
zweet deken hoe maak je dat?!![]()
Gaaf hoor al die zelfgemaakte sjabrakjes, erg leuk!!
Citaat:
Ik heb mijn oude zweetdeken die te klein was geworden op een grote fleecedeken gelegd. Daarna heb ik met krijt de goede afmetingen getekend en daarna alles uitgeknipt. Mijn oma gaat nu het randje met een soort manier van naaien afwerken, waardoor je het zelfde resultaat krijgt als de meeste randjes van een fleecedeken. Daarna maak ik stuk klittenband op de borst en twee lusjes bij de staart. Daar maak ik een staart koortje aan, en klaar is je zweetdeken.
op de markt oid? hoe duur zijn die?
Le_onie schreef:Citaat:
Ik heb mijn oude zweetdeken die te klein was geworden op een grote fleecedeken gelegd. Daarna heb ik met krijt de goede afmetingen getekend en daarna alles uitgeknipt. Mijn oma gaat nu het randje met een soort manier van naaien afwerken, waardoor je het zelfde resultaat krijgt als de meeste randjes van een fleecedeken. Daarna maak ik stuk klittenband op de borst en twee lusjes bij de staart. Daar maak ik een staart koortje aan, en klaar is je zweetdeken.
waar haal je die dan?op de markt oid? hoe duur zijn die?
![]()
Citaat:Gewoon bij de blokker, Xenos dat soort winkeltjes. Denk dat ze ze bij de V&D ook nog wel hebben.
Ik gok dat je dan ongeveer €5,- kwijt bent.
Le_onie schreef:Citaat:Gewoon bij de blokker, Xenos dat soort winkeltjes. Denk dat ze ze bij de V&D ook nog wel hebben.
Ik gok dat je dan ongeveer €5,- kwijt bent.
tja, hier in dit gat winterswijk hebben we alleen de blokker![]()
en daar heb ik mijn witte pad van gemaakt, dus is zeker neit groot genoeg..
de markt kan je toch kiezen hoe groot je het wilt?
Kirsten01 schreef:Ik zou dat niet doen. Veertjes ertussen. Veertjes hebben toch de neiging om door de stof te willen, en dan heb je prikkels in de rug van je paard/pony.Ik denk dat het wel kan, want op de site staat ook iemand die een badlaken, een dus katoenen stofje en een fleecestof had gebruikt
Dat zal er ook goed uit
Dus ik denk dat het wel kan en eventueel die veertjes ertussen

Le_onie schreef:Citaat:
waar haal je die dan?op de markt oid? hoe duur zijn die?
![]()