Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mosh schreef:Jaloersie misschien?
Ik rijd ook een duur paard, er hangen dure spullen omheen en ik heb zelf ook alleen maar dure spullen. So what? Ik ben 15 jaar en ik kan zeggen dat ik ALLES zelf heb gekocht en er keihard voor gewerkt heb. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd in mijn omgeving die zelf voor hun geld werken.
Mosh schreef:Goed, toegeven het paard wat ik rijd is niet door mezelf betaald. Maar álles daarvoor gebruikt wordt wel. Houd er ook even rekening mee dat ik nog op school zit en het minimum jeugdloon € 3,50 per uur is. Meer krijg ik ook niet. Dus reken maar uitIk vind het grappig dat mensen er maar meteen van uitgaan dat je alles van pappie en mammie krijgt. En de een geeft veel geld uit aan paardenspullen, de ander aan dure kleding.. het is maar net hoeveel waarde je er aan hecht
Miss_Maya schreef:Als je jou een luxe paard kan veroverloven , kan je jou ook een luxe zadel veroorloven .
En je ziet nou toch niet luxe paarden met een wintec zadeltje *Grinnik*
Skitter schreef:
Toch had ik tig dekjes en beenbescherming genoeg, later ook een luxere hoofdstel, allemaal zelf betaald. Nieuwe luxe zadel kon ik helaas echt niet betalen.
Mosh schreef:Jaloersie misschien?
Ik rijd ook een duur paard, er hangen dure spullen omheen en ik heb zelf ook alleen maar dure spullen. So what? Ik ben 15 jaar en ik kan zeggen dat ik ALLES zelf heb gekocht en er keihard voor gewerkt heb. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd in mijn omgeving die zelf voor hun geld werken.