Ik ben echt weg van die lamicell-dekjes (LC), heb ook een eskadron, maar die vind ik maar niks, mijn paard kreeg er 'schuurplekjes' van. Verder vind ik equitheme ook erg fijn.
De Kieffer dekjes bevallen mij super, ze zijn gevormd naar de rug van het paard. nemen veel zweet op hebben een soort stevige viltlaag ertussen, dit zorgt voor de ruime opname, maar zorgt er ook voor dat ze wat langer moeten drogen. kosten: rond 50 euro. Super dingen!
Dit is de meest duidelijke foto die ik heb.
Verder vind ik die pads mooi uit zien. Helaas zijn ze totaal niet gevormd en daardoor voor mij onpraktisch Veel succes!
Ik heb vorige week in de winkel een super-dekje gezien, zacht, stevig, mooi... Was eentje van Stübben dacht ik. Ik heb het wel snel weggelegd toen ik de prijs zag: 65 euro !!
Heb alweer een voordeel ontdekt van m'n nieuwe euro-star dekje. Modder krijg je er makkelijker af Normaal gaat dat helemaal in het dekje zitten en worden het echt vlekken. Maar bij deze kun je het er nog enigzins afvegen en zie je het niet zo goed
van alle merken en soorten vind ik die van everline het lekkerst , degelijke vulling voor een dun dekje met ruglijn neemt goed vocht op en kan erg goed tegen de was machine , dikkere dekjes dan die met gel er in van hkm
Ik heb eigenlijk niet zon voorkeur op speciale dekjes, meestal liggen ze bij mij allemaal wel lekker. Heb een nep anky, HH curly(of iets dergelijks) Verder vind ik de nep Anky, heel fijn liggen. Die heeft een soort gripstof waar het zadel ligt, en een zachteren voor waar het op het paard ligt, maar dan wel zon stof dat ie niet verschuift als het ware.
Net een nieuw dekje gekocht.. Heb altijd euro-star, maar zag een hele mooie hangen van eskadron... dus die maar gekocht en ligt super onder het zadel ben er erg blij mee