Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dat geloof ik gewoon niet namelijk). Dus mijn vraag aan de TS is: "Zou je misschien jou schema zo ong. (qua tijden van rijden en dat je paard beweging krijgt) hier neer willen zetten? Zodat ze kunnen zien dat je paard echt geen 22/7 op stal staat (dat is gekkenwerk! en ik geloof gewoon niet dat dit gebeurt
" (het hoeft niet hoor
)
Mijn paard durf ik niet te vergelijken met Salinero
sommige mensen hebben gewoon een heel kostbaar paard die wat beloofd! Dan snap ik best als je er voorzichtig mee doet
inde wei dus geen peesbeschermers vind ik. odetteke schreef:Mensen die echt op professioneel niveau hebben gereden mogen geeneens L1 meer starten
** Raposa schreef:odetteke schreef:Mensen die echt op professioneel niveau hebben gereden mogen geeneens L1 meer starten
Maar als je bv. in de Z heb gereden. En je krijgt een nieuw paardje die nog nooit wedstrijden heeft gereden.. ((je bent bv. Z geweest bij de pony's, en je krijgt een nieuw paardje nooit wedstrijden gereden en je gaat bij de paarden ((altijd bij de pony's geweest, en daar dus ook Z gereden)))) Dan mag het toch wel? *beetje kromme uitleg**

Een pony die ik heel erg mis..maarjah, dat is bijzaak!
MyFee schreef:woow!! Zonder ijzers op de weg draven? :s
ik had het er wel voor over!! De BR peesbeschermers zijn gewoon één geheel met een en al verharding..wat dus niet goed genoeg helpt, naar mijn mening!
Ze zecht wel bij de dressuur heof je ze niet om te doen maar als je straks gaat springen heb ik liever wel dat je ze omdoet..
Dus dan gaan ze ook wel om

Op de trailer heeft hij transportbeschermers, maar als we springles hebben doe ik gewoon de peesbeschermers om.