zadel gevallen, wie is er aansprakelijk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ibalia

Re: zadel gevallen, wie is er aansprakelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:54

Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Mijn complimenten voor de manier waarop je het afhandeld

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:14

ze probeert er toch wel haar eigen draai aan te geven.

ik denk dat ze weet dat er weinig kans op een vergoeding is,en daarom het verhaal iets aangepast heeft.

maffe_moses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:39

hoe kon het zadel van de rug afvallen? Ik zou gewoon naar een goede zadelmaker in de buurt gaan en het uitleggen. De meeste doen dit voor niet eens zo heel veel geld.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:40

als je het mij vraagd heeft ze er gewoon een hele maand op lopen broeden om het verhaal maar zo te draaien dat het maar in haar voordeel is.
persoonlijk een paard wat op een zadel gaat staan geeft ook beschadegingen aan het leer op de boom, beugel icl beugel riem, achter kant zitting en aan een van de zweetbladen waarom ???
een zadel licht nooit recht op zijn rug dus zodra het dier er op staat, staat hij dus 9 van de 10 keer (aangezien de boom gebroken is) tussen de beugel en de boom, conclussie er moet veel meer schade zijn dat ze zegt.
en wat ik hier uit moet opmaken is dat ze mischien dat zadel wel een zet heeft gegeven om er een nieuw zadel uit te krijgen.

ik vind dit zo raar ik had die verzekering nog eens gebeld om te vragen of ie nog eens een keer langs kan komen en dan even met zijn 3 en inc zadel het verhaal nog eens door te nemen.
ik vraag me dan af of het verhaal dan nog zo is als ze zonder jou bij zijn heeft verteld, wedden dat het verhaal dan ineens compleet anders is.
heb je het gevoel dat ze het verhaal weer gaat verdraaien dan neem die brief mee en leg exact uit aan die verzekerings agent uit wat in eerste instantie haar bedoeling was.

als ze dat bij mij gedaan zou hebben had ik alles eens in de kleinste details verteld hoe ik over haar dacht en dan het het me nix uit gemaakt wie er bij stond of dat nou een verzekerings agent is of de koningin maar van mij zou ze geen cent krijgen.

sucses

Stacy S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:27

sjonge jonge wat een verhaal! ik blijf het even volgen..
ik vind het erg knap hoe je de zaak afhandeld..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:56

ik zou haar maar even een mailtje sturen dat je geen enkele reden hebt gezien om voor haar te liegen. En dat je nu wel helemaal klaar bent met haar leugens! Verder niet op ingaan en blokken op MSM,telefoon en email!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:11

Die durft wel zeg. Inderdaad, jij bent daar niet aansprakelijk voor. Het is puur uit coulance dat je er aan mee werkt.
Ik ben benieuwd hoe het afloopt!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:23

Ik ben ook zeer benieuwd, mijn broek zakte steeds verder af terwijl ik dit topic lees. Haha!

Ik zou koken van woede, maar door dit op de juiste manier aan te pakken trek jij aan het langste eind! Goed van je hoor!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:36

Jeetje zeg, ik was dus allang niet meer zo lief geweest Bloos

Ik zou dus de verzekering bellen, alles afblazen en zeggen dat ze je onder druk een claim heeft in laten dienen.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:26

Woo, dat jij nog zo aardig kunt blijven.
Ik had allang gezegd dat ze het mooi uit kon zoeken met haar zadel.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:44

Quellian schreef:
Jeetje zeg, ik was dus allang niet meer zo lief geweest Bloos

Ik zou dus de verzekering bellen, alles afblazen en zeggen dat ze je onder druk een claim heeft in laten dienen.

Mee eens.

Straks doet ze nog aangifte van vernieling van haar spullen tegen jou, als het niet gaat zoals zij wil met de verzekering. Laat je er niet te ver in meeslepen, ze gebruikt je en heeft er geen moeite mee om te liegen en te bedriegen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 14:56

Hallo hee :| Ik zou naar je verzekering gaan en alles uitleggen (ook dat ze fraude wou plegen) en met z'n 3en naar het zadel kijken en even aanhoren of deze mevrouw weer haar verhaal gaat lopen draaien. Hier word je toch niet goed van.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:22

nounou wat een situatie zeg. ben benieuwd naar de afloop.

delerium

Re: zadel gevallen, wie is er aansprakelijk? ***UPDATE***

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 13:22

Vanmorgen lag er een brief van de verzekering;
Geachte mw *ik*,

Als vergoeding voor deze schade hebben wij EUR 425,00 aan de tegenpartij overgemaakt.
Hebt u naar aanleiding van deze broef nog vragen, belt u dan mij of één van mijn collega's op het bovenstaande telefoonnummer.

Hoogachtend,
de verzekering.

Ze heeft dus 425 gekregen. En ik ben er blij om. Of ik het haar gun of niet doet er niet toe; de verzekering heeft geoordeeld dat ze er recht op heeft en daar heb ik vrede mee. Tenslotte heb ik het wel stuk gemaakt. Ik kan mijzelf recht blijven aankijken in de spiegel, mijn geweten is blij. De verzekering heeft iig van mij de ongezouten waarheid te horen gekregen en als zij dan nog oordelen dat ze betalen denk ik dat ik niet mag mopperen.

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en adviezen. Zonder een aantal uitspraken hier had ik denk ik minder voet bij stuk durven houden of wat bozer geworden. Bedankt!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:44

nou igg niet die 3,5 duizend die mevrouw wilde hebben....

Het lijkt me idd dik betaald!

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:03

stukje leer = 425 euro ???
Afzetter, die gaat gewoon een bareback kopen van dat geld...
Schandalig om je paardje te gebruiken om ergens geld uit te slaan.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:04

al het leer van je zadel beschadigd is geraakt dan pech denk je dat een zadelover 20 jar ook nog zo netjes eruit ziet? kan gebeuren hoor. k had een zadelgekocht(was niet zo duur en geen goede ruisterschopbleek achteraf) en na een half jaar was het leer beschadigd en de suede stukken helemaal lelijk geworden. ik terug naar die winkel zegt die man doodleuk jha mn schoenen verslijten toch ook. ben toen ook aardig kwaad geworden (neem aan dat hij geen schoenen van die prij koopt) maar kon het ermee doen kreeg geen gelijk. heb nu een 2de hands zadel gekocht is al paar jar oud ziet er perfect uit. geen krasje op te zien. mensen moeten tog op een manier aan hun geld zien te komen maar vind dat je het wel netjes hebt opgelost.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 18:21

gelukkig heof je het niet zelf te betalen. heb respect voor je hoe jij dat gedaan hebt!. hopelijk is het vanaf nu klaar Knipoog