Bijna anderhalf jaar oude (april 2004) Stübben Roxane, Veelzijdigheids richting Springen, 17.5".
Wat beschadiging op het zweetblad waar de stijgbeugelriemen zitten (dus ook door de stijgbeugelriemen), maar voor de rest nog in goede staat. Heb geen echt recente foto, dit is recentste, februarie 2005:

Nieuwprijs: € 1550

Geplaatst: 18-08-05 15:06
               Geplaatst: 18-08-05 15:06				          Dat is bijna maar 1/3 van het aankoopbedrag en het is niet eens anderhalf jaar oud...
 Dat is bijna maar 1/3 van het aankoopbedrag en het is niet eens anderhalf jaar oud...                                                          En het probleem is eigenlijk dat ik in plaats hiervan een dressuurzadel (wss Wintec Isabelle Werth) EN een spring/vzh-zadel wil kopen. Want dit zadel is helemaal niet goed voor mijn houding (stoelzit, dus ga op zoek naar zadel met veel steun aan mn benen). Ik hou je op de hoogte als ik hem zou wegdoen, want misschien koop ik er toch maar gewoon een dressuurzadel bij en houd deze om te springen, aangezien ik er wss niet meer zoveel voor kan krijgen als ik gehoopt had.
 En het probleem is eigenlijk dat ik in plaats hiervan een dressuurzadel (wss Wintec Isabelle Werth) EN een spring/vzh-zadel wil kopen. Want dit zadel is helemaal niet goed voor mijn houding (stoelzit, dus ga op zoek naar zadel met veel steun aan mn benen). Ik hou je op de hoogte als ik hem zou wegdoen, want misschien koop ik er toch maar gewoon een dressuurzadel bij en houd deze om te springen, aangezien ik er wss niet meer zoveel voor kan krijgen als ik gehoopt had.