Ik heb een reactor panel zadel.. ook geen alledaags zadel.. nu heb ik wel gewoon de VZH versie, dus verder niet zo bijzonder
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SCC schreef:hier 2 zadels (van zusje en van mij) western zadels op onze eigen ideeën qua kleur, vorm en tooling.
handgemaakt en speciaal met extra grote/stevige fork ivm mogelijkheid tot rijden met vee.
de zadels waren hier op de foto voor het eerst te paard nadat ze gemaakt zijn, en nog compleet blanco (niet ingevet en niks)
nu na verzorging en invetten zijn ze een stukje donkerder van kleur
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Veriye schreef:SCC schreef:hier 2 zadels (van zusje en van mij) western zadels op onze eigen ideeën qua kleur, vorm en tooling.
handgemaakt en speciaal met extra grote/stevige fork ivm mogelijkheid tot rijden met vee.
de zadels waren hier op de foto voor het eerst te paard nadat ze gemaakt zijn, en nog compleet blanco (niet ingevet en niks)
nu na verzorging en invetten zijn ze een stukje donkerder van kleur
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gaaf! Hebben jullie ze ook zelf gemaakt of laten maken? Ik ga hopelijk binnenkort mijn eerste zadel zelf maken
Waidida schreef:Elk zadel dat niet 'gewoon' is! Aparte kleurencombinatie, speciale tooling, speciale vorm, alles mag!
Mijn foto wilde in het starttopic niet helemaal werken maar bij dezen: het is een Cadiz zadel van deuber&partner![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ricojoreen schreef:Hoiiii, ik vind deze zadels allemaal zo gaaf!![]()
Zelf heb ik 2 zadels die ook wel jn dit rijtje passen:
Een leren Ghost buttera
[ Afbeelding ]
Ennn een Cavallin/Ghost toscana met voorboog
[ Afbeelding ]
Nog niet echt met de buttera gereden, maar als ik hem zo zie liggen op het paard denk ik dat ik de zittingen omruil en de cavallin basis ga gebruiken.
Met Ghost kun je namelijk makkelijk bijna alles aanpassen en naar wens laten laten
_Mir schreef:Vraagje...
Ik ga emigreren naar Spanje en ik weet zo niet of ze daar ook bekend zijn met Deuber en Partner. Is het slim om mijn zadel nog hier te laten vullen? En zo ja, bestaat equimaro nog?
Waidida schreef:Elk zadel dat niet 'gewoon' is! Aparte kleurencombinatie, speciale tooling, speciale vorm, alles mag!
Mijn foto wilde in het starttopic niet helemaal werken maar bij dezen: het is een Cadiz zadel van deuber&partner![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]