Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Edit: frontriem in Xfull, en dan met openingen waar een normaal hoofdstel doorheen past (veel openingen veel te krap).
En dan ook nog voor een normale prijs, ipv 42 euro voor een recht strookje leer
hesterve schreef:Dees schreef:Edit: frontriem in Xfull, en dan met openingen waar een normaal hoofdstel doorheen past (veel openingen veel te krap).
En dan ook nog voor een normale prijs, ipv 42 euro voor een recht strookje leer
Bij Moniquedesings kan je voor heel schappelijk geld frontriemen bestellen precies hoe je t wilt hebben. Dus ook zonder steentjes of iets dergelijks https://www.moniquedesigns.nl/lege-fron ... elsieraden
SjonnieZ schreef:Equisync schreef:Gewoon super simpele rijbroeken zonder zitvlak en absoluut zonder siliconen. Gewoon lekker ouderwets. En vooral die niet extreem duur zijn..
Maar dan alleen in de zomer uitvoering, voor de winter lijkt mij dit erg fris.
denisesilver schreef:Over zadels gesproken; veelzijdigheidszadels! De enige die ik tegenkom zijn voor kinderen. Voor volwassenen is de spoeling heel dun
Sure_lee schreef:De leggings zonder grip en met 2 zakken bestaan wel hoor.
Je moet alleen heel goed zoeken.
Ik heb de maximillian sculpt legging (gaat uit het assortiment helaas), de SGC endurance legging (site is in onderhoud op het moment) en de Ariat tek tight(1 zak). Kramer heeft er ook 1 maar die heb ik niet gekocht. Die vond ik in verhouding te duur en minder lekker zitten dan de SGC
c_alsemgeest schreef:SusanH schreef:Aanbod herenkleding is altijd zeer beperkt. Weet nog dat wij ooit bij Divoza waren. Mijn man had wedstrijdkleding nodig. Ze hadden alleen dames plastrons. Met bling.
Je hebt sowieso geen mannen plastrons toch? Alleen stropdassen
Texas02 schreef:Daar zijn ze wel heel slecht (niet netjes) afgewerkt. Kun je beter bij Dutch Bling bestellen.
DuoPenotti schreef:denisesilver schreef:Over zadels gesproken; veelzijdigheidszadels! De enige die ik tegenkom zijn voor kinderen. Voor volwassenen is de spoeling heel dun
Bijna elk merk heeft die toch wel in het assortiment?
Ik rij al meer dan 20 jaar met vzh, daarvoor spring.
En heb me wat dat betreft in keuze niet beperkt gevoeld.
Wel in de breedtematen.
Xw/36 is hier te smal. En daar stopt het bij veel merken al, of eerder.