Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maartje_M schreef:Oh ik vind Kentucky dekjes zo mooi! Maar ze zijn volgens mij nooit ergens in de aanbieding
zelfcontrole is dan ver te zoeken. Flubberboot schreef:OooohhhWauw!! Wel een aan foto laten zien dadelijk
![]()
Ik twijfel of Kentucky wel goed gaat liggen op Tet, op Peet past eigenlijk alles kwa vorm wel helaas...
BranwenGC schreef:Flubberboot schreef:OooohhhWauw!! Wel een aan foto laten zien dadelijk
![]()
Ik twijfel of Kentucky wel goed gaat liggen op Tet, op Peet past eigenlijk alles kwa vorm wel helaas...
Het erge is, wij hebben helemaal geen paard![]()
Het is wel lastig idd als je niet zeker weet of het past en goed zit. Is ook niet iets wat je eventjes kan kopen om te proberen
Dat is wel knap dan! Maar dit is dan ook een mega gaaf dekje moet ik zeggen! 
Vergeet er vast en zeker nog een xd

)

Deze had ik vorig jaar aan een vriendin verkocht omdat ik een dressuurzadel gekocht had en zij nog een springzadel wilde. Nu wil zij voorlopig toch geen springzadel meer en ik heb springdekjes voor mijn bareback pad, dus heb hem weer terug gekocht
Ik heb hem ook al in full dressuur voor mijn zadel, maar dat vind ik niet erg. Vind het echt een hele mooie kleur! Het is nog een oude foto, van toen ik het springzadel nog had:
belt mijn moeder ik heb een pakje voor je ontvangen maar die is groot wat heb je nu weer besteld
eindelijk fijne laarzen gevonden