Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
siskeh schreef:De Edix softtree gaan niet breder dan de kent en masters zadels. Heb je een Cob? of een gewone? De Cob gaat een maatje breder nog.
siskeh schreef:Misschien dat ze nog net 1 maat breder zijn dan de grootste van kent en masters, maar daar kwam ik toen ook niet mee uit de voeten. de maat d6 is ook de breedste van kent en masters, en zoals je ziet is dat een behoorlijk stuk groter...
@Berdien, ik zit in Borger, niet te ver uit de buurt denk ik. Heb een bruine S1 dressuur en een hele partij aan kopijzers.
Wesseltje schreef:Ik vond de edix niet zozeer niet lekker zitten hoor. Maar toen ik na een paar dagen testen mijn oude zadel weer pakte liep mijn paard daar een stuk fijner onder en zelf zat ik ook lekkerder. Ik ben overigens wel een fan boomloos. Semi boomloos![]()
Ik denk dat de edix je wel goed kan bevallen als je een boomzadel gewend bent. Gewoon testen.
mirriejj schreef:manzano schreef:Paard liep er ook wel prima mee.
Ik vond vooral m'n benen raar naar achter getrokken worden en kreeg er rugpijn van.
Last in de onderrug toevallig? Ik heb daar last van en ik twijfel al een tijdje of dat aan het zadel zou kunnen liggen.