Stübben equisoft singel.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Re: Stübben equisoft singel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 15:12

Ik heb de singel inmiddels besteld.
Moet alleen de soft pad nog bestellen maar de meningen verschillen. :+

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 15:22

Ik heb m ook besteld. Bij dochorse met 25% korting. Sinds vandaag zijn ze met 20% korting. Ik wacht de kerst korting bij hypostore even af, want daar zijn ze sowieso al goedkoper.

Jaren geleden ook deze singel gehad. Met alle 3 de pads ook. Maar met dat paard merkte ik weinig verschil. Die was nogal stoïcijns. M’n jonge paard is een prinses op de erwt dus ik denk dat ik voor bont ga. Maar even uitzoeken welke van de 2. Die van Stubben zelf kun je ook gewoon wassen. Heb al mn dekjes van mattes, en vind hun kwaliteit echt top. Maar ja, Stubben is ook top haha

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 15:24

Mijn stalgenoot heeft de bont en neopreen en haar merrie krijgt van de neopreen schuurplekken.
De bont is iets syntetisch, voelt ansich niet perse heel fijn vond ik maarja..

Ik vind van de leren variant op de fotos de afwerking echt lelijk.

Ik neig eigenlijk naar neopreen, tenzij de mattes eens in de actie is.

Ik herken de prinses op de erwt casus :=

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 15:27

Hm dat idee had ik niet toen ik die jaren geleden had.

De Mattes bontjes voelen sowieso niet synthetisch.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 16:26

Voor nu bij dochorse een leren besteld. Zijn nu nagenoeg zelfde prijs. Bij dochorse 30% korting en bij hypostore 15%. En daarmee is hypostore een euro goedkoper, maar dochorse heeft hem op voorraad. En m’n singel is al verstuurd terwijl die op meer dan een week stond. Dus kan ik er mooi snel al mee rijden :-)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 17:30

Ik negeer even de rode letters.

Ik wil deze singel graag testen bij Dochorse. Mijn paard is gevoelig op zijn luchtwegen.
Zijn er mensen die merken dat hun paard makkelijker adem haalt en voor degene die getest hebben bij Dochorse, duurde het lang voor je je geld terug hebt.

Het gaat om een Arabier (Shagya, dus wel meer body) die erg wisselend kan zijn qua bouw. Van sportpaard tot drachtige merrie buik, maar het is een ruin.
Ik twijfel tussen deze singel en een Mattes singel. Als pad komt er sowieso een Mattes pad.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 17:35

gr_roos schreef:
Ik negeer even de rode letters.

Ik wil deze singel graag testen bij Dochorse. Mijn paard is gevoelig op zijn luchtwegen.
Zijn er mensen die merken dat hun paard makkelijker adem haalt en voor degene die getest hebben bij Dochorse, duurde het lang voor je je geld terug hebt.

Het gaat om een Arabier (Shagya, dus wel meer body) die erg wisselend kan zijn qua bouw. Van sportpaard tot drachtige merrie buik, maar het is een ruin.
Ik twijfel tussen deze singel en een Mattes singel. Als pad komt er sowieso een Mattes pad.

Ik heb een paard met gevoeligheid rondom de luchtwegen. Ik merkte zelf helaas geen verschil met af en toe t kuchje wat ze heeft.
Maar ben nog wel enorm blij met de singel. Paard ook denk ik.

Ik heb bij dochorse getest en betaald met klarna. Dus geen betalingsgedoe. Ik moest wel ruim 6 weken op de testsingel wachten. Dat was even zuur.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:18

Hm, ik bedenk me nu dat m’n merrie geen kuchje meer heeft bij de eerste keer aandraven. Dat is wel sinds deze singel maar heb daar nooit zo bij stilgestaan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:43

Dank voor de reacties. Ik zag dat er nu een wachttijd van een week is voor het testen. Ik heb net een nieuw zadel, daar wilde ik sowieso op wachten. Wil wel dat het eerst iets soepeler wordt, zadel ligt als een huis, maar singelstoten zijn nog wat stug. Heb er nog maar 3 keer mee gereden.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 19:10

gr_roos schreef:
Dank voor de reacties. Ik zag dat er nu een wachttijd van een week is voor het testen. Ik heb net een nieuw zadel, daar wilde ik sowieso op wachten. Wil wel dat het eerst iets soepeler wordt, zadel ligt als een huis, maar singelstoten zijn nog wat stug. Heb er nog maar 3 keer mee gereden.

Helaas zegt dat niks, die week staat er standaard. Je kan ze beter mailen wat de levertijd is

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 21:17

Saaams schreef:
gr_roos schreef:

Helaas zegt dat niks, die week staat er standaard. Je kan ze beter mailen wat de levertijd is

Dank je wel, dan ga ik ze zeker even mailen.