Moet alleen de soft pad nog bestellen maar de meningen verschillen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gr_roos schreef:Ik negeer even de rode letters.
Ik wil deze singel graag testen bij Dochorse. Mijn paard is gevoelig op zijn luchtwegen.
Zijn er mensen die merken dat hun paard makkelijker adem haalt en voor degene die getest hebben bij Dochorse, duurde het lang voor je je geld terug hebt.
Het gaat om een Arabier (Shagya, dus wel meer body) die erg wisselend kan zijn qua bouw. Van sportpaard tot drachtige merrie buik, maar het is een ruin.
Ik twijfel tussen deze singel en een Mattes singel. Als pad komt er sowieso een Mattes pad.
gr_roos schreef:Dank voor de reacties. Ik zag dat er nu een wachttijd van een week is voor het testen. Ik heb net een nieuw zadel, daar wilde ik sowieso op wachten. Wil wel dat het eerst iets soepeler wordt, zadel ligt als een huis, maar singelstoten zijn nog wat stug. Heb er nog maar 3 keer mee gereden.
Saaams schreef:gr_roos schreef:Dank voor de reacties. Ik zag dat er nu een wachttijd van een week is voor het testen. Ik heb net een nieuw zadel, daar wilde ik sowieso op wachten. Wil wel dat het eerst iets soepeler wordt, zadel ligt als een huis, maar singelstoten zijn nog wat stug. Heb er nog maar 3 keer mee gereden.
Helaas zegt dat niks, die week staat er standaard. Je kan ze beter mailen wat de levertijd is