Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nobel01 schreef:Petrichor schreef:Ik wil niet cru zijn, maar weet je zeker dat dit zadel wat voor je is? Ik vind dat je echt heel erg vreemd zit....
Ik rijd met een beperking.
Paard is 24, ik wilde daar geen duur zadel meer voor kopen.
Deze lag het beste en heb ik de meeste steun in.
xsamanthaz schreef:Zadel is zeker zijn geld waard.. echter wel slechte kwaliteit singelstoten. Bij mij zijn ze vorige week onder het rijden plots afgebroken... daar zit ik dan op een los zadel met een paard wat compleet flipte.
Ach direct 4 nieuwe kwaliteits singelstoten op laten plaatsen en probleem opgelost. Verder nog dagelijks een heel vrolijk paard onder me, die het zadel nog dagelijks dankbaar is!
germie schreef:xsamanthaz schreef:Zadel is zeker zijn geld waard.. echter wel slechte kwaliteit singelstoten. Bij mij zijn ze vorige week onder het rijden plots afgebroken... daar zit ik dan op een los zadel met een paard wat compleet flipte.
Ach direct 4 nieuwe kwaliteits singelstoten op laten plaatsen en probleem opgelost. Verder nog dagelijks een heel vrolijk paard onder me, die het zadel nog dagelijks dankbaar is!
Dat vind ik niet echt 'zijn geld waard zijn'. Dit is een zeer belangrijk onderdeel, het zal je maar in het parcours gebeuren boven een sprong.
Je had eerder nog geen slijtage gezien? NOrmaal knappen ook niet 2 stoten tegelijk.