tylando schreef:brittien schreef:
Ik heb er sinds kort 1 . Zit echt heerlijk
Is die ook geschikt voor de dikkere billen? Of zie je er ieder putje en deukje in?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tylando schreef:Ga binnenkort eens kijken want heb nieuwe beugelriemen nodig.
Zijn 3 soorten volgens de website. Welke zijn t fijnst?
Heleennn schreef:Ik haal enkel spullen daar die ik in bulk nodig heb. Dingetjes zoals hoevenkrabbers, snoepjes voor de paarden (die staafjes in die plastiek zakjes blijven echt de beste), harde borstels, touwen, etc... Heb er wel eens springschoenen gehaald en die waren op zich heel stevig eigenlijk, veel steviger dan bijvoorbeeld Eskadron wat ik normaal gebruik. Maar ik ga er ook enkel heen als ik toevallig in de buurt ben, ik ga niet speciaal naar decathlon voor mijn paarden-/ruiterspullen. Die koop ik liever van een duurzamer (helaas vaak ook duurder) merk zoals Eurostar voor kleding bijvoorbeeld. Ik heb als kind wel rijkleding van decathlon gehad omdat het gewoon niet duur was en dus niet zo erg was als het stuk ging of niet meer schoon werd. Maar ik heb het idee dat Decathon, of beter Fouganza, een beetje afstapt van het idee dat het een cheap merk zou moeten zijn voor mensen die niet elke dag actief met paarden bezig zijn. Want eerlijk is eerlijk, hier werden spulletjes (en zeker kleding) van decathlon gezien als 'minderwaardig' op de manege. Maar ik vind dat er de laatste jaren een grote verandering is geweest! De spullen zijn beter afgewerkt, klassieker (geen kinderlijke kleurtjes/printjes meer, vroeger stond op elk shirt een paard of eenhoorn haha), professioneler en het gamma is veel uitgebreider. Het gaat allemaal wat meer richting de sportieve kant van het paardrijden terwijl het vroeger uitsluitend hobbymatig was met wat borsteltjes en leuke halstertjes.
Manenspray vond ik heel goed, vliegenspray heb ik nog nooit geprobeerd. Stalgenoten wel en die waren er toch best tevreden van. Geen urenlange bescherming maar wel genoeg voor een uur buiten in de bak.