Wie wil meebestellen op Hööks?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 19:52

Kaitlyn schreef:
Nou als er toevallig nog iemand gaat bestellen...

Heb een hoofdstel in het bruin, die ik ook in het zwart wil. :+

Ik zit er over na te denken om een chester te nemen... dus zou eventueel wel samen kunnen bestellen?

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:20

Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over hoe de chester valt? Mijn pony schommelt tussen cob en full en de ene keer past cob goed en is full echt te groot en de andere keer is het andersom %) ze heeft niet echt een ras maar het is een beetje een haflinger typ, geen sport haflinger maar ook niet echt zo’n ‘oud’ typ, een beetje er tussen in zeg maar. Iemand ervaring met zo’n situatie?

En zijn er mensen die ervaring hebben met de chester? Hoe bevalt die en hebben jullie misschien iets van een foto?

En de lingus hoe bevalt die?
Laatst bijgewerkt door Ominira op 23-06-18 23:23, in het totaal 2 keer bewerkt

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:21

pien26 schreef:
Houdt hoop. Ik heb de lingus besteld begin maart met levertijd 25 mei op de website. Half maart Had ik het al binnen.
Beetje rare foto want ze wilde plassen.
[ [url=m/SrAy2e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien dus eerder binnen dan verwacht.

Hoe bevalt dit hoofdstel Pien? Hoe voelt het leer aan?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-18 23:25

Ominira schreef:
Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over hoe de chester valt? Mijn pony schommelt tussen cob en full en de ene keer past cob goed en is full echt te groot en de andere keer is het andersom %) ze heeft niet echt een ras maar het is een beetje een haflinger typ, geen sport haflinger maar ook niet echt zo’n ‘oud’ typ, een beetje er tussen in zeg maar. Iemand ervaring met zo’n situatie?

En zijn er mensen die ervaring hebben met de chester? Hoe bevalt die en hebben jullie misschien iets van een foto?

Kaatje 89 op pagina 2 heeft ook de Chester met mij meebesteld voor haar paard in maat Cob, misschien kun je haar een PB sturen?

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:29

Daphara schreef:
Ominira schreef:

Kaatje 89 op pagina 2 heeft ook de Chester met mij meebesteld voor haar paard in maat Cob, misschien kun je haar een PB sturen?

Aah top dankje zal ik doen!

Ik zag dat jij de lingus had besteld toch? Omdat je paardje zo gevoelig was met de mond iets in die richting toch Haha. Heb je hem inmiddels al binnen? :?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-18 23:35

Ominira schreef:
Daphara schreef:

Aah top dankje zal ik doen!

Ik zag dat jij de lingus had besteld toch? Omdat je paardje zo gevoelig was met de mond iets in die richting toch Haha. Heb je hem inmiddels al binnen? :?

Nee, zucht... ik ga even niet nog weer klagen, maar volgens Hööks is het (EINDELIJK) verzonden, maar hun pakketservice heeft het echter nooit ontvangen en verwijst mij terug naar Hööks. We zijn inmiddels wat mailtjes verder... ik heb er nog weinig vertrouwen in.

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:38

[/quote]Nee, zucht... ik ga even niet nog weer klagen, maar volgens Hööks is het (EINDELIJK) verzonden, maar hun pakketservice heeft het echter nooit ontvangen en verwijst mij terug naar Hööks. We zijn inmiddels wat mailtjes verder... ik heb er nog weinig vertrouwen in.[/quote]

Oh wat vervelend zeg! -O- ik had ze aangeklaagd hahaha _O- zou je mij misschien een beetje op de hoogte willen houden over of je hem al binnen hebt en hoe hij dan uiteindelijk bevalt?

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 06:11

FatCat schreef:
pien26 schreef:
Houdt hoop. Ik heb de lingus besteld begin maart met levertijd 25 mei op de website. Half maart Had ik het al binnen.
Beetje rare foto want ze wilde plassen.
[ [url=m/SrAy2e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien dus eerder binnen dan verwacht.

Hoe bevalt dit hoofdstel Pien? Hoe voelt het leer aan?

Leer is stevig. In het begin wat stijf maar na gebruik wordt het al snel soepel. Ben er echt reuze blij mee.

Relien

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 07:13

Mocht er nog iemand gaan bestellen ik wil ook graag bestellen

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 07:20

Ominira schreef:

Ik heb het zelfde probleem met mijn newforrest heb jij al een antwoord kunnen vinden hoe hij valt

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 08:34

Relien schreef:
Ominira schreef:

Ik heb het zelfde probleem met mijn newforrest heb jij al een antwoord kunnen vinden hoe hij valt

Nee heb ookal andere forums doorgelezen maar heb niet echt een heel duidelijk antwoord kunnen vinden... -O-

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 08:40

Ik ga straks de lingus passen op mijn IJslander! Zal foto’s maken en verslag doen. (Ga er meteen een les mee rijden)

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 08:46

ShadowFax schreef:
Ik ga straks de lingus passen op mijn IJslander! Zal foto’s maken en verslag doen. (Ga er meteen een les mee rijden)

Ben heel benieuwd!

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:03

ShadowFax schreef:

Weet jij misschien of je met de lingus gewoon op wedstrijd mag?

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:24

Ominira schreef:
ShadowFax schreef:

Weet jij misschien of je met de lingus gewoon op wedstrijd mag?

Geen idee. Volgens mij werd die vraag hier al eerder gesteld. Het hoofdstel zal denk ik eerst een soort van bekend moeten worden voordat ze het toelaten. Geen idee, ik rij geen reguliere wedstrijden.

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:40

ShadowFax schreef:
Geen idee. Volgens mij werd die vraag hier al eerder gesteld. Het hoofdstel zal denk ik eerst een soort van bekend moeten worden voordat ze het toelaten. Geen idee, ik rij geen reguliere wedstrijden.

Oh haha dat had ik niet gezien. Hmm dat denk ik eerlijk gezegd ook... ach rij toch geen wedstrijden dus maakt het ook niet zo veel uit :D

Weet jij of iemand anders misschien of deze ook gewoon gebruikt zou kunnen voor bij het springen en crossen?

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:59

Ik heb het hoofdstel gebruikt voor springen en crossen. Voor mijn pony niet geschikt. Die wordt te wild/enthousiast van springen en crossen.

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:00

Voor dressuur echt perfect hoor! Buitenritten ook.

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 12:18

Hmm ach ik kijk wel even hoe mijn pony erop reageert. Elke pony reageert ook weer anders :o ze word wel een beetje enthousiast maar misschien werkt het wel positief bij haar.

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 12:20

pien26 schreef:
Voor dressuur echt perfect hoor! Buitenritten ook.

Zou ik mogen vragen welke maat je hebt en of je misschien weet hoe hij een beetje valt?

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:23

Bedankt Pien :)

ShadowFax - leuk dat je fotos wil plaatsen!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:01

Ik probeer al een tijdje foto’s up te loaden, maar krijg het niet voor elkaar. Soms is de site ook niet bereikbaar. Ik probeer het nog een aantal keer en zal dan verslag erbij schrijven!

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:28

ShadowFax schreef:
Ik probeer al een tijdje foto’s up te loaden, maar krijg het niet voor elkaar. Soms is de site ook niet bereikbaar. Ik probeer het nog een aantal keer en zal dan verslag erbij schrijven!

Dat probleem heb ik ook %)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:39

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:49

Vind die lingus echt geweldig, bijna jammer dat ik bitloos rijd :Y)