Kaitlyn schreef:Nou als er toevallig nog iemand gaat bestellen...
Heb een hoofdstel in het bruin, die ik ook in het zwart wil.
Ik zit er over na te denken om een chester te nemen... dus zou eventueel wel samen kunnen bestellen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien26 schreef:Houdt hoop. Ik heb de lingus besteld begin maart met levertijd 25 mei op de website. Half maart Had ik het al binnen.
Beetje rare foto want ze wilde plassen.
[ [url=m/SrAy2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien dus eerder binnen dan verwacht.
Ominira schreef:Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over hoe de chester valt? Mijn pony schommelt tussen cob en full en de ene keer past cob goed en is full echt te groot en de andere keer is het andersomze heeft niet echt een ras maar het is een beetje een haflinger typ, geen sport haflinger maar ook niet echt zo’n ‘oud’ typ, een beetje er tussen in zeg maar. Iemand ervaring met zo’n situatie?
En zijn er mensen die ervaring hebben met de chester? Hoe bevalt die en hebben jullie misschien iets van een foto?
En de lingus hoe bevalt die?
Daphara schreef:Ominira schreef:Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over hoe de chester valt? Mijn pony schommelt tussen cob en full en de ene keer past cob goed en is full echt te groot en de andere keer is het andersomze heeft niet echt een ras maar het is een beetje een haflinger typ, geen sport haflinger maar ook niet echt zo’n ‘oud’ typ, een beetje er tussen in zeg maar. Iemand ervaring met zo’n situatie?
En zijn er mensen die ervaring hebben met de chester? Hoe bevalt die en hebben jullie misschien iets van een foto?
Kaatje 89 op pagina 2 heeft ook de Chester met mij meebesteld voor haar paard in maat Cob, misschien kun je haar een PB sturen?
Ominira schreef:Daphara schreef:Kaatje 89 op pagina 2 heeft ook de Chester met mij meebesteld voor haar paard in maat Cob, misschien kun je haar een PB sturen?
Aah top dankje zal ik doen!
Ik zag dat jij de lingus had besteld toch? Omdat je paardje zo gevoelig was met de mond iets in die richting toch Haha. Heb je hem inmiddels al binnen?
FatCat schreef:pien26 schreef:Houdt hoop. Ik heb de lingus besteld begin maart met levertijd 25 mei op de website. Half maart Had ik het al binnen.
Beetje rare foto want ze wilde plassen.
[ [url=m/SrAy2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien dus eerder binnen dan verwacht.
Hoe bevalt dit hoofdstel Pien? Hoe voelt het leer aan?
Ominira schreef:Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over hoe de chester valt? Mijn pony schommelt tussen cob en full en de ene keer past cob goed en is full echt te groot en de andere keer is het andersomze heeft niet echt een ras maar het is een beetje een haflinger typ, geen sport haflinger maar ook niet echt zo’n ‘oud’ typ, een beetje er tussen in zeg maar. Iemand ervaring met zo’n situatie?
Relien schreef:Ominira schreef:Is er iemand die mij misschien wat meer kan vertellen over hoe de chester valt? Mijn pony schommelt tussen cob en full en de ene keer past cob goed en is full echt te groot en de andere keer is het andersomze heeft niet echt een ras maar het is een beetje een haflinger typ, geen sport haflinger maar ook niet echt zo’n ‘oud’ typ, een beetje er tussen in zeg maar. Iemand ervaring met zo’n situatie?
Ik heb het zelfde probleem met mijn newforrest heb jij al een antwoord kunnen vinden hoe hij valt
Ominira schreef:ShadowFax schreef:Ik ga straks de lingus passen op mijn IJslander! Zal foto’s maken en verslag doen. (Ga er meteen een les mee rijden)
Weet jij misschien of je met de lingus gewoon op wedstrijd mag?
ShadowFax schreef:Geen idee. Volgens mij werd die vraag hier al eerder gesteld. Het hoofdstel zal denk ik eerst een soort van bekend moeten worden voordat ze het toelaten. Geen idee, ik rij geen reguliere wedstrijden.