Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
A_nouk schreef:Zojuist heb ik een flink aantal berichten verwijderd met popcorn reacties.
Willen jullie dit soort berichten vanaf nu achterwege laten. Dit doet niets goeds voor de sfeer in het topic en voegt ook niets toe aan de vraag van de TS
A_nouk schreef:Zojuist heb ik een flink aantal berichten verwijderd met popcorn reacties.
Willen jullie dit soort berichten vanaf nu achterwege laten. Dit doet niets goeds voor de sfeer in het topic en voegt ook niets toe aan de vraag van de TS
Rocamor schreef:A_nouk schreef:Zojuist heb ik een flink aantal berichten verwijderd met popcorn reacties.
Jammer dan dat je mijn volledige reactie hebt weggehaald, want in het tweede deel van mijn reactie ga ik mee in de reactie van Kabayo. Dat ook ik het verwarrend vind dat het paard van ts het ene moment wel nah eten en het volgende moment niet.
friesam schreef:https://www.horseshopinternational.nl/v ... ekkia.html
Wij deden dit vroeger bij kinderen met stro touwtje
Dus achteraan het kopstuk en dan naar het zadel
Vriendelijker dan die lip
Kabayo schreef:friesam schreef:https://www.horseshopinternational.nl/v ... ekkia.html
Wij deden dit vroeger bij kinderen met stro touwtje
Dus achteraan het kopstuk en dan naar het zadel
Vriendelijker dan die lip
Zie pagina 1 TS
Bestaat wel degelijk...
Shirley schreef:A_nouk schreef:Zojuist heb ik een flink aantal berichten verwijderd met popcorn reacties.
Misschien kun je dan ook de TS eens wijzen op het feit dat het wel zo netjes is om te reageren op berichten die wel iets toevoegen aan haar vraag
Het is namelijk voor posters ook niet leuk als er moeite en tijd in een antwoord wordt gestoken en daar totaal geen reactie op komt![]()
Nou ja, IK vind dat niet leuk...dus laat ik even voor mezelf spreken.