Mocht er iemand ervaring hebben met deze hoofdstellen en een breed paardenhoofd: let me know!
Hij past een rossner makelijk, maar al wel 2 hoofdstellen terug moeten brengen omdat ze niet pastte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShadowFax schreef:Ik twijfel een beetje of ik de Lingus nog wil. pol013 @ [HAR] Anatomische hoofdstellen (o.a. Rambo Micklem) Deze bokker heeft hm dus en is niet zo te spreken over de pasvorm.
pien26 schreef:ShadowFax schreef:Ik twijfel een beetje of ik de Lingus nog wil. pol013 @ [HAR] Anatomische hoofdstellen (o.a. Rambo Micklem) Deze bokker heeft hm dus en is niet zo te spreken over de pasvorm.
Ik heb het hoofdstel in maat Cob besteld. Ik hoop dat die zit zoals op de website van hooks. Want bij voorbeeld in het topic zit die idd net niet. Ik kan je laten weten als ik hem binnen heb? Heb gister pas besteld en weetniet wanneer ik hem binnen krijg.
Daphneeeej schreef:pien26 schreef:Maten opmeten bedoel je van bit ring tot bit ring?
Ze gaan pas weer leveren vanaf 25 mei... Had ik even over het hoofd gezien
Ja dus van bitring over hoofd naar andere birting. (kopstuk) en ook dat neusdeel en evt kaakriem.
Mijn paard heeft klein hoofd, grote kaak en brede mond.