Hals stuk voor bucas recuptex therapy deken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xritt

Re: Hals stuk voor bucas recuptex therapy deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:09

Ik merk ook verschil met de deken en hals. De hals is wel erg breed. Vooral als je paard wat smaller is. Maar dat is op zich geen probleem. Het recuplex gedeelte zit toch aan de bovenkant.
Ik heb de deken niet hele dagen op. Soms doe ik hem s avonds na het rijden op en haal ik hem er s ochtend weer af. Als mijn paard hem op heeft op de poetsplaats, dan merk je al snel dat ze meer ontspannen is. Dit geldt ook voor op de trailer. Nu heb ik al een makkelijk paard op de trailer. Toch merk ik verschil als ze na een trailerrit gereden wordt. Ze is losser in haar lichaam. Ik heb de deken laatst nog aangeraden bij iemand waarvan het paard erg druk en gespannen op de trailer is.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:12

Ik had vrijdag op zaterdag de hals opgedaan en heb zaterdag erg fijn kunnen rijden. Ik durf hem niet 24/7 op te doen want als ze gaat rollen in de paddock met de hals op, vind ik ze beetje te duur voor. Of ben ik nu een pietlut

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:14

ik heb de deken/hals ook niet 24/7 op, normaal als ik ga rijden ligt hij er een halfuur van tevoren op en als ik op wedstrijd ga krijgt ze hem gewoon in de trailer op en dat maakt al een heel verschil. Heb helaas vaak geen tijd om ze langer met de deken te zetten, maar het effect van hoe ik het nu doe is ook zeker duidelijk merkbaar.

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:14

Iemand die de hals al eens opgelaten heeft met al roosjes in de manen? Morgen al vroeg starten en wil eigenlijk al vlechten, maar ook de recuptex hals er een nachtje om doen

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 17:08

Ik wel met vlechtjes in de manen, dat gaat prima!