Waar kan jij moeilijk aan komen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_nnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 17:46

Ilse schreef:
Rijbroeken met steekzakken! Tegenwoordig hebben alle rijbroeken van die spijkerbroekzakjes en daar kan je gewoon niet genoeg rotzooi in kwijt :')

https://www.divoza.com/nl/mondoni-kenia-rijbroek

Weet niet hoeveel eisen je hebt qua kleur/patroon, maar zelf heb ik deze. Ik heb ze als werkbroek aan tussen de koeien, dus heel spectaculair hoeft mijn kleding dan niet te zijn onder een overal. :+ In deze rijbroek kun je gelukkig nog wel een hoop kwijt. :D

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 17:50

Miefje schreef:
Niet te dure rijbroeken voor mensen met lange benen :') die montar rijbroeken kosten echt enorm veel, bij de Decathlon paste er niet een en in de Equidrome, je raadt het al, de startprijs was rond de 80,- :')
Ik wil er niet meteen de hoofdprijs voor betalen omdat ik nog groei maar ik heb echt nu rijbroeken nodig, heb maar één rijbroek die past, als ik m nodig heb dan zit hij nog in de was.

Oh en er zouden echt goedkopere fijne polo's moeten komen, die ik zie in de sportwinkels zijn of heel lelijk of totaal niet fijn. Ik ben echt enorme fan van de Aeropostale polo's maar de verzendkosten naar NL zijn 17,50 dus erg veel als je voor 30,- wilt bestellen. Is ook niemand die groepsorder wilt doen :')

Bij Krämer hebben ze veel polo's voor niet al te veel geld (meestal tussen €15 en €30).

Seltje

Re: Waar kan jij moeilijk aan komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 17:59

Betaalbare therapiespullen. Back On Track werkt zoooo goed dat niemand het zich kan veroorloven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 18:06

voer! ik moet 45 minuten rijden naar de handelaar voor dat voer omdat niemand het in de omgeving verkoopt. en dan mag ik weer 45 minuten terug ook!

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 18:33

Arantes schreef:
Miefje schreef:
Niet te dure rijbroeken voor mensen met lange benen :') die montar rijbroeken kosten echt enorm veel, bij de Decathlon paste er niet een en in de Equidrome, je raadt het al, de startprijs was rond de 80,- :')
Ik wil er niet meteen de hoofdprijs voor betalen omdat ik nog groei maar ik heb echt nu rijbroeken nodig, heb maar één rijbroek die past, als ik m nodig heb dan zit hij nog in de was.

Oh en er zouden echt goedkopere fijne polo's moeten komen, die ik zie in de sportwinkels zijn of heel lelijk of totaal niet fijn. Ik ben echt enorme fan van de Aeropostale polo's maar de verzendkosten naar NL zijn 17,50 dus erg veel als je voor 30,- wilt bestellen. Is ook niemand die groepsorder wilt doen :')

Bij Krämer hebben ze veel polo's voor niet al te veel geld (meestal tussen €15 en €30).

Thx

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 20:16

Catoohh schreef:
Goldie schreef:
Een flexibel zweetmes. Je ziet ze of gewoon van platic met een handvat. Maar ik wil een rechte en die zie ik dan alleen weer van metaal... := Mijn zus heeft er een gekocht, maar nu nergens meer te vinden. :(

Zo een, maar dan dus plastic....
http://www.dochorse.nl/zweetmes-metaal. ... gKajPD_BwE

Inderdaad niet te vinden, maar misschien dat dit enigzins aansluit op je verzoek...? Het is maar een ideetje..
https://www.agradi.nl/oster-zweetmes-bl.htm

Deze ken ik idd ook, maar vind die andere toch echt fijner. Bedankt iig

Pipodipo, daar had ik nog niet aan gedacht :)*

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:17

Goh, ik wist helemaal niet dat steekzakken tegenwoordig een ding zijn. Moet je nagaan hoe lang ik mijn rijbroeken dan dus al heb. Ik heb er maar 1 zonder steekzakken.

Misschien een tip voor mensen met lange benen die een rijbroek zoeken: HKM. Heb ik er eentje van en die is écht lang, terwijl het niet eens een lengtemaat is. Het is wel een jodhpurbroek, kan natuurlijk altijd dat het bij een broek-voor-in-je-dressuurlaars weer anders zit.

Polo's haal ik bij de H&M. Dat zijn tenminste getailleerde polo's zonder gedoe zoals bling, reclameteksten enz.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:55

Pfff back on track idd..
En verder voer idd. Kent iemand toevallig een site die thuis bezorgt voor niet al te veel :'). Ik moet 30 minuten rijden voor senior mash omdat de winkels bij ons in de buurt alleen muesli en brok hebben. Gelukkig zit er wel 1200m2 paardenwinkel bij dus ben wel in m'n element :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 22:05

Ik bestel al mijn voer online. Vitalbix en Agrobs. Agrobs heeft ook spul voor oudenvandagenpaarden.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 00:19

Decathlon verkoopt polo's voor 5 euro, maar misschien alleen in de zomer.

Maar dan: vind maar eens een polo met lange mouwen die niet meteen warm is. Voor als het net te koud wordt voor korte mouwen, maar te warm voor een trui. En dan ook graag betaalbaar en zonder gedoetjes erop.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 00:37

Ik koop shirtjes bij decathlon maar uit de andere sporten. Quechua heeft heel goede en ademende shirtjes met korte of lange mouwen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 00:50

Betaalbare Equiline/Animo wedstrijdjasjes. _O-

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 02:07

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:30

tamary schreef:
Klijntje schreef:
Ik heb moeite met het vinden van een ongebroken water- of bustrensje in 10,5cm met max dikte 12/13mm.
https://www.thesaddleryshop.co.uk/p_432 ... -horse-bit deze heb ik voor welsh a ook met klein mondje (4" maat is 10.5cm)

Oeh met tongboogje, daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb ook een ongebroken tuigstangetje voor haar, die over de hele lengte licht gebogen is. Ik wil een trens er bij voor het longeren.

Trouwens offtopic maar weet iemand wat de functie is van die clip aan het verbindingsriempje tussen neus- en keelriem, bij een aantal van de halsters in onderstaande links? :o?
kiwiwitje schreef:

Edit; wacht ik zie het al... De hele keelriem kan er ook af.

MarijkkeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:36

Goedkope eskadrondekjes. :D

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:37

MarijkkeL schreef:
Goedkope eskadrondekjes. :D

De cottons kosten 32 euro!

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:38

Chaps en rijlaazen voor mijn korte en stevige pootjes :D

Dekens voor paarden met breede shouders en lage hals inzet

Over het algemeen goede kwaliteitsproducten zonder bling en felle kleurtjes.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:43

Een eigen paard :Y)

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:41

Oh, ik weet nog wel wat...
Een zandkuur die m'n pony ook echt gaat opeten. Smaakgarantie ammehoela :+

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 13:19

Klijntje schreef:
Oh, ik weet nog wel wat...
Een zandkuur die m'n pony ook echt gaat opeten. Smaakgarantie ammehoela :+

Soms helpt het om er wat appelsap of sinaasappelsap door te doen en misschien wat rietsuiker voor een wat zoetere smaak.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 13:35

Ha, dat is een vrij simpele manier om uit te proberen, bedankt. Ze lusten echter niet veel... Eigenlijk alleen maar gras en hooi :+
Ze kregen een half jaar geleden een zandkuur, dat ging twee dagen goed en op dag 3 wilde Jet Portret niet meer. Ze had die nacht veel gerold in de wei, kon ik zien aan de plekken met losse haren. Dus waarschijnlijk wel wat van de werking van dat spul gemerkt en de link met de brokjes gelegd.
Nu rook ze er 1x aan en draaide zich meteen weer om. Moet er niks van hebben.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 13:43

In plaats van brokjes geef ik gewoon vlozaad omdat dat goedkoper is. Je kunt het droog en nat voeren en ik geef het dus nat met wat toevoegingen naar de wens van het paard :D. In jouw geval kun je ook gras klein maken en dan door de droge vezel mengen voordat je het nat maakt. Misschien dat Mevouw Portret dat wel ok vindt.

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 13:46

marley93 schreef:
Iets wat echt goed werkt tegen mok... -O-

Droogzetters (wat voor koeien gebruikt wordt), zei toevallig laatst iemand.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 13:54

Ik wil hier graag schrijven:
spullen voor clydesdales/trekpaarden/shires
Maar dan denk ik aan mijn kast en dan kan ik beter niks zeggen :=
Ze zijn wel moeilijk te vinden! Maar ik heb denk ik al te veel tijd gehad om te zoeken en dan maar meteen gehamsterd :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 14:07

Klijntje schreef:
Ha, dat is een vrij simpele manier om uit te proberen, bedankt. Ze lusten echter niet veel... Eigenlijk alleen maar gras en hooi :+
Ze kregen een half jaar geleden een zandkuur, dat ging twee dagen goed en op dag 3 wilde Jet Portret niet meer. Ze had die nacht veel gerold in de wei, kon ik zien aan de plekken met losse haren. Dus waarschijnlijk wel wat van de werking van dat spul gemerkt en de link met de brokjes gelegd.
Nu rook ze er 1x aan en draaide zich meteen weer om. Moet er niks van hebben.

Ik holde vroeger altijd wortels uit.. :') Maar heb er nu een staan die geen wortels lust, dus meng het nu door een beetje seniores priores, gaat er tot nu toe altijd goed in.