Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laurapathuis schreef:mijn instructrice heeft er nog niet op gezetenmaar mijn bijrijdster wel en die rijd ook net wat anders dan mij en heeft hetzelfde probleem
laurapathuis schreef:nogmaals zoek advies over bitten en jouw advies is alleen maar negatief @magda_90 als je me niet kan helpen reageer dan aub ook niet
laurapathuis schreef:ze heeft nooit goed gelopen altijd gerace dus zijn we weer met de basis begonnen en dit is heel wat verbeterd maar nog is de galop een verbeterpunt... ik blijf ook met hetzelfde mondstuk rijden maar wil toch graag weten als ik die tweede teugel erbij pak wanneer het nodig is of dit helpt of niet helpt dit ook niet dan is het bit ook niet de oorzaken en beginnen we gewoon weer opnieuwe met zoeken en de basis
laurapathuis schreef:reageer dan ook niet als je de reacties niet leest! ik heb alles al geprobeerd! en dit staat als laatste op mijn lijste! werkt dit ook niet dan beginnen we weer opnieuw met zoeken en de basis etc zoals ik meerdere malen en dit ook de laatste keer is dat ik dat heb gezegt!
laurapathuis schreef:zij raadde de bovenstaande bitten aan
laurapathuis schreef:juist helemaal niet maar haar rijstyle staat mij gewoon niet aan wil mn paard niet laten vernielen met sporen en strak aan de teugel zoals ik zei genoeg mensen hebben erop gezeten ervaren en onerveren en ze doet het bij allemaal
laurapathuis schreef:juist helemaal niet maar haar rijstyle staat mij gewoon niet aan wil mn paard niet laten vernielen met sporen en strak aan de teugel zoals ik zei genoeg mensen hebben erop gezeten ervaren en onerveren en ze doet het bij allemaal