Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Ts: dat zeg ik, barefoot lijkt me voor jou niet geschikt. Ghost is een héél ander type zadel zit heerlijk!
Maureen95 schreef:Maartje1990 schreef:Ts: dat zeg ik, barefoot lijkt me voor jou niet geschikt. Ghost is een héél ander type zadel zit heerlijk!
Ja maar iemand anders zei wel wat over barefootGhost ken ik! Hebben mijn pleegouders er thuis eentje van liggen. Kan ik morgen ook even passen.
@Laura_Zodine ik wil evht een dressuurzadel omdat ik dressuurwedstrijden wil gaan starten. Daarom liever geen spring of veelzijdigheid.
DatBenIkNou schreef:Maureen95 schreef:Heb je daar toevallig een foto van? Dan weet ik wat ik mij bij franse kussens voor kan stellen
Franse kussens liggen meer onder de zitting. Keilkussens steken meer aan achterkant er onder vandaan om het even simpel uit te leggen.
[ [url=m/UDZdmz.jpg]Afbeelding[/url] ]
DatBenIkNou schreef:Anjali, maar korte kussens met redelijk zitvlak is toch juist wat ts ongeveer zoekt? Zo is het zadel niet te lang voor het paard. Bij de omschrijving van de Anatomica Octant staat dat dit toch echt Franse kussens zijn, hoe zou jij ze noemen dan?