Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Ik heb op dit moment nog maar 2 dekjes: beide van Le Mieux. Niet zo flashy en opvallend, maar ze liggen zo fijn.
Heb alle andere dekjes ( HV polo, Eurostar, Eskadron) verkocht.
LauraO schreef:Getup schreef:Ik heb op dit moment nog maar 2 dekjes: beide van Le Mieux. Niet zo flashy en opvallend, maar ze liggen zo fijn.
Heb alle andere dekjes ( HV polo, Eurostar, Eskadron) verkocht.
Ik zou ook graag overgaan op alleen maar dekjes van Le Mieux, maar ze worden nog weinig aangeboden. Het dekje van die aparte stof zoals Cal Rei zou ik ook graag eens proberen, maar voor dat bedrag nietHeb nu wel ontzettend veel dekjes, maar bijna allemaal tweedehands gekocht en anders nieuw in de winkel met korting
. Veel paardenspullen zijn ontzettend duur, maar ik wacht altijd net zo lang tot de sale en ik vind dus ook veel tweedehands voor leuke prijzen.
Flloorrr schreef:Iedereen moet maar steeds de nieuwste collectie hebben of de nieuwe kleurtjes, vind ik totaal onzin. Een basic dekje van Harry's Horse kan ook mooi zijn.
PrizTwir schreef:Ik heb vorige week een eskadron dekje van 75 euro gekocht. Overigens had ik wel korting en koste hij nog 50 euro. Voor 75 koop ik hem ook echt niet. Dat is mij ook te gek. Eskadron gaat overigens niet heel erg in waarde terug, omdat ze op dit moment super populair zijn. De eskadron big square ice blue betaal je tweedehands zo 150 euro voor. Dat gaat mij al helemaal boven de pet. De cottons van eskadron zijn 30 euro en die liggen ook nog eens fijn.
pikeurmiep schreef:Ik snap dat nog steeds niet.
Ik heb liever wat tweedehands dekjes dan die hele dure dekjes.je durft ze amper ergens neer te hangen te drogen.bang dat iemand anders je dekje meeneemt
Mijn harry horse dekje laten ze wel liggen.daar hoef ik mij niet druk om te maken