Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyloverrr schreef:Tazzey schreef:No offense maar ik vind het vreselijk. De paardensport is steeds meer aan het verworden tot een complete kermisattractie. Geef mij maar de klassieke outfits ipv al dat glitter gedoe.
Hier sluit ik me bij aan. Een frontriem met een rijtje steentje en nog een paar steentjes hier en daar oke. Maar al die bling en lak vind ik echt niet mooi. Het hele paard valt erdoor weg vind ik...
Remmon schreef:Hier ook een echte Saddle jewel. Alleen toen een ander zadel gekocht en was hij te groot. Er zou aan beide kanten een steentje af moeten. Gebeld met Saddle jewel of ze hem kleiner konden maken? Het antwoord was nee, dan moet je maar een andere kopen. Tuurlijk, alsof ze niks kosten........
Shirley schreef:Kun je hem niet over het zadelbontje heen doen, of past dat niet?
Remmon schreef:Hier ook een echte Saddle jewel. Alleen toen een ander zadel gekocht en was hij te groot. Er zou aan beide kanten een steentje af moeten. Gebeld met Saddle jewel of ze hem kleiner konden maken? Het antwoord was nee, dan moet je maar een andere kopen. Tuurlijk, alsof ze niks kosten........
JackieLuca schreef:Shirley schreef:Kun je hem niet over het zadelbontje heen doen, of past dat niet?
nee dan past ie niet, moet nu maar kiezen...
Vond trouwens bij lalabling? dat het erg lastig was met vastmaken, je moet het knopen en dan gaat niet echt fijn. Ga maandag even kijken voor kleine musketons om het vast te maken