Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Isab123 schreef:Ik vind het ook allemaal vreemd. Ik heb KN geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor. Daarna een mail gestuurd, even afwachten. Hopelijk komt er morgen meer duidelijkheid, en kunnen we eruit komen.
Los van de staat van het zadel, vind ik dat de ruitersportzaak niet juist heeft gehandeld. Of het wel of niet bewust is gedaan, ben ik van mening dat je dan moet weten wat je verkoopt. Stel ik wil het zadel volgend jaar verkopen, verkoop ik een heel net zadel, maar wel van 16 jaar oud.
YamaSaki schreef:Lijkt mij eerder een fout in de nummertjes, dan dat dit een zadel is van 15 jaar oud.
Dit lijkt gloednieuw en een nieuw model
Het zadel is twee druppels water met wat je op bv Divoza ziet staan.
Ik zeg, net als Eline91, wie weet is er wel iets mis gegaan met de nummertjes.
YamaSaki schreef:Ik heb het over het model dat je op de site ziet staan
Vind dit 2 druppels water, met het zadel wat TS nu heeft.
Zeker als je de kleine verschillen met de oude versie erbij neemt, zoals de rode dingetjes die deze niet heeft en die van TS ook niet.
[ Afbeelding ]
xLes schreef:YamaSaki schreef:Ik heb het over het model dat je op de site ziet staan
Vind dit 2 druppels water, met het zadel wat TS nu heeft.
Zeker als je de kleine verschillen met de oude versie erbij neemt, zoals de rode dingetjes die deze niet heeft en die van TS ook niet.
[ Afbeelding ]
Dan nog staat die daar voor 1250.
Ik zou dan geen 1150 betalen voor een tweedehands, goede staat of niet...
Isab123 schreef:Hoi,
Ik heb vanmiddag een tweedehands zadel gekocht via een ruitersportzaak. Er werd verteld dat dit zadel weer ingeruild was na de koop. Nu kom ik er vanavond achter, na opzoeken van de betekenis van de cijfers onder het zweetblad, dat dit zadel uit mei 2001 komt. Ik heb het gevoel de volle mep betaald te hebben voor een zadel van 15 jaar oud. Hij ziet er overigens nog wel netjes uit. Wat is jullie mening en volgens jullie de waarde?
Alvast bedankt.